کد خبر: ۹۰۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 27 September 2020

 

مگان هر گونه ارتباطی با مت را انکار کرد و گفت که هیچ چیز بین آنها نبوده‌است و افزود: «خنده دار است که چگونه می توان از هیچ چیز چیزی ساخت.» این گزارش‌ها همزمان با سالگرد ازدواج دوک و دوشس ساسکس، منتشر شد...
 

افشای راز عروس سلطنتی همزمان با سالگرد ازدواجش

اختصاصی «تابناک با تو»؛ از زمانی که مگان ماركل بازیگر سابق آمریكایی با شاهزاده هری بریتانیا، ششمین وارث تاج و تخت انگلیس ازدواج کرده، تمام زندگی او از كودكی تا امروز از جمله روابط عاطفی و دوستانه قبلی او در زیر ذره بین رسانه‌ها قرار گرفته‌است.

ارتباط مجازی نه چندان طولانی...

مگان مارکل قبل از عشق پرنس هری و ازدواج با او با بسیاری از افراد در ارتباط بود: از جمله شوهر سابقش ترور انگلسون، عاشق سابقش در لس آنجلس در دوران دبیرستان، و ستاره سابق «ایکس‌فاکتور»، مت کاردل،که یک رابطه مجازی و اینترنتی در سال 2015 با او داشت. اما این رابطه مدت زیادی دوام نیاورد.

افشای راز عروس سلطنتی همزمان با سالگرد ازدواجش

بنا بر این گزارش،  مت کاردل مگان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرد زیرا به نظرش او بازیگر زیبایی در سریال «سوتس» بوده است، اما چیزی که تعجب مت را برانگیخت این بود که مگان هم به سرعت او را فالو کرد و شروع به ارسال پیام به او نمود. مگان مارکل به. وی گفت از هنر او بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌است. 

افشای راز عروس سلطنتی همزمان با سالگرد ازدواجش

این گزارش‌ها تقریباً همزمان با اولین سالگرد ازدواج دوک و دوشس ساسکس منتشر شد

مگان هر گونه ارتباطی با مت را انکار کرد و گفت که هیچ چیز بین آنها نبوده‌است و افزود: «خنده دار است که چگونه می توان از هیچ چیز چیزی ساخت.»

این گزارش‌ها همزمان با سالگرد ازدواج دوک و دوشس ساسکس، منتشر می‌شود اما زوج سلطنتی به آنها توجهی نکردند، گفتنی است  روزنامه‌ها هنوز، گذشته مگان مارکل را با تمام جزئیات زندگی او زیر و رو می‌‌‎‌کنند.

افشای راز عروس سلطنتی همزمان با سالگرد ازدواجش

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار