کد خبر: ۹۰۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 26 September 2020

 

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در خبری اعلام نموده است که در سال جهش تولید، رکود جذب سرمایه گذاری در تاریخ منطقه آزاد انزلی شکسته شد. ما از دبیر مناطق آزاد کشور سوال داریم که اطلاعات این ادعا را کاملاً شفاف منتشر کنند و حداقل نظارتی بر اینگونه اخبار داشته باشند.

 
 
 

به گواه نظرات فعالین اقتصادی منطقه آزاد انزلی، این منطقه کاملا یک دوره رکود را طی می کند حالیه مدیر عامل این سازمان رکود جذب سرمایه گذاری را اعلام نموده است.
جناب آقای بانک، لطفا بفرمایید قراردادهایی که سازمان با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شش ماه سالجاری منعقد نموده است بطور شفاف منتشر نمایند. ایشان ادعا داشته اند که ۱۲۴۸۸ میلیارد ریال در ۶ ماه اول سال جذب کرده اند. لیست قراردادها را منتشر نمایند.
دبیر محترم شورای عالی مناطق آزاد بر طرح های سیلو، ساخت اسکله، مخازن روغن، پارکینگ طبقاتی اشاره شده مربوط به مدیران گذشته منطقه آزاد انزلی بوده است. لطفا بفرمایید دراین دوره ۶ ماهه چه طرح های سرمایه گذاری توسط مدیریت جدید انزلی جذب شده است. اقدامات مدیران گذشته را به نام خود تمام کردن کار زیبنده ای نیست.
صادرات این منطقه نسبت به سنوات گذشته چه وضعیتی دارد. طرح های عمرانی این منطقه نسبت به سنوات گذشته یا حداقل سال گذشته چه میزان رشد داشته است.
از دبیر محترم شورای عالی انتظار است جهت روشن شدن موضوع دقیقا این اطلاعات را که مسلماً محرمانه هم نیست منتشر کنند و هم چنین قراردادهایی که منجر به جذب ۴۱٫۵ میلیون دلار شده است را انتشار دهند
دبیر محترم شورای عالی مناطق آزاد، واقعیت چیز دیگری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار