کد خبر: ۹۰۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 26 September 2020

 

اگر حواشی بگذارد، پاس توانایی صعود به لیگ دسته یک را دارد

ایسنا/همدان سرپرست باشگاه پاس همدان گفت: تیم پاس از نظر فنی و تاکتیکی توانایی برد در بازی فردا مقابل تیم شهرداری آستارا را دارد.

محمد مظهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط بازیکنان پاس خیلی خوب است و تمرینات با موفقیت انجام می‌شود و اگر حاشیه‌ها اجازه دهند، امکان صعود تیم به لیگ دسته یک خیلی بالا است.

وی تصریح کرد: دو روز قبل خبرهایی منتشر شده بود که قرار است مبلغی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند اما به کادر فنی پولی ندهند که این کار هم انجام نشد در واقع این حاشیه سازی‌ها و تحریم کادر فنی تمرکز تیم را بهم می‌ریزد.

سرپرست باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: پرداخت پول به بازیکنان باید در زمان مشخص صورت بگیرد و این ناهماهنگی‌ها در روحیه بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد.

وی تبیین کرد: با وجود تمام مشکلات، تیم روی روال خوبی است و بازیکنان آماده بازی مقابل تیم شهرداری آستارا هستند، ما فقط عارف اکبری را به علت چهار اخطاره شدن در اختیار نداریم.

مظهری ادامه داد: در صورتی که بازیکنان ما دچار غرور و خود بزرگ‌بینی نشوند و فکر نکنند با گلی که زدند همه چیز تمام شده، امکان برد ما خیلی بالا است.

وی با بیان اینکه مربیان در حال حاضر تمام تلاششان را می‌کنند تا بازیکنان را از نظر روحی و فنی در شرایط ایده آل نگه‌دارند، خاطرنشان کرد: تا الان بازیکنان ۷۰ درصد مطالبات و کادر فنی ۶۰ درصد مطالبات خود را دریافت کرده اند.

به گزارش ایسنا، تیم پاس همدان فردا یک‌شنبه ۶ مهرماه برای صعود به لیگ دسته یک کشور، در مرحله برگشت پلی آف لیگ دسته دو فوتبال ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه میزبان تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار