کد خبر: ۹۰۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 25 September 2020

 

 
نکته جالب تتوی گیتار روی دست ارسلان مطهری است؛شاید به نشانه اینکه امسال قصد ندارد پشت خط دو ستاره دیگر تیم در خط حمله بایستد.

 

مهاجم استقلال تلاش زیادی برای باز کردن دروازه الاهلی کرد اما در این امر موفق نبود.

به گزارش منجیل خبر به نقل از پارس فوتبال : 

ارسلان مطهری که در بازی قبلی استقلال مقابل الشرطه عراق به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند، دیروز از ابتدا در ترکیب آبی ها حضور داشت.

با حضور مطهری در ترکیب اصلی، استقلال با ۳ مهاجم به سمت دروازه الاهلی عربستان حمله ور شد و موقعیت های زیادی را خلق کرد. در این بین مطهری هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار آبی ها بود که تلاش زیادی انجام داد تا بتواند دروازه حریف را باز کند. او یکی دو فرصت خوب هم داشت اما با درخشش محمد اویس دروازه بان عربستانی به هدفش نرسید.

مطهری برخلاف بازی گذشته استقلال که خودش ناجی تیم شد و یک امتیاز برای آبی ها به ارمغان آورد تا شادی همیشگی و زیبای گلزنی اش را به نمایش بگذارد، اینبار گیتار خود را به شیخ دیاباته، مهدی قایدی و علی کریمی سپرد تا آنها گل های صعودبخش استقلال را بزنند و تیم را به مرحله بعد برسانند.

بی تردید مثلث هجومی استقلال شامل مطهری، دیاباته و قایدی در فصل جاری یکی از بهترین مثلث های هجومی آسیا بوده که حالا بعد از درخشش در لیگ برتر و جام حذفی در لیگ قهرمانان هم توانایی های خود را به اثبات می رسانند.

ارسلان مطهری که در بازی قبلی استقلال مقابل الشرطه عراق به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند ....

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار