کد خبر: ۹۰۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 24 September 2020

 

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: انقلاب اسلامی خباثت آمریکا را به دنیا نشان داد

تابناک/گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر استفاده از حوزویان و دانشگاهیان جهت تبیین ارزش‌های انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران خباثت آمریکا را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با بیان اینکه این روز مهم و تاریخی احیاگر ارزش‌ها است اظهار داشت: 13 آبان احیاگر یکی از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است که باید پاس داشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پس از بعثت پیامبر گرانقدر اسلام هیچ حرکتی مانند انقلاب اسلامی ایران تاثیرگذار نبود به‌همین جهت انقلاب ما بعثتی بزرگ در تاریخ بشر محسوب می‌شود و باید ایام‌الله آن را گرامی بداریم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در این سال‌ها با وجود مشکلات و کارشکنی‌های داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده است افزود: انقلاب اسلامی احیاگر بسیاری از ارزش‌ها در جامعه بوده و با وجود دشمنی‌های زیاد در حوزه‌های مختلفی رشد کرده است.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه ملت‌های دنیا از ایستادگی و مقاومت ملت ایران درس گرفته‌اند و آن را الگو قرار می‌دهند بیان کرد: آمریکا 40 سال پیش سیلی سختی از ملت ایران خورد و به‌همین جهت همواره علیه ما دشمنی می‌کند اما ملت‌های آزاده جهان از ما الگوبرداری می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که چهره سیاه و واقعی سلطه‌گران جهان را برای ملت‌ها نمایان کرد افزود: انقلاب ما باعث شد که همه پی به خباثت دولت آمریکا ببرند و اکنون آمریکا در منطقه ما به ذلت افتاده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رسانه، دانشگاه بزرگ انتقال ارزش‌ها به نسل جوان محسوب می‌شود تصریح کرد: رسانه‌ها در دنیای امروز نقش بسیار تاثیرگذاری برای انتقال پیام و مفاهیم ارزشی به مردم دارند و باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید به‌صورت هوشمندانه و با بیانی مناسب به نسل جدید انتقال داده شود بیان کرد: برای این امر باید از چهره‌های دانشگاهی و حوزوی متخصص و متعهد استفاده کنیم تا تاثیر‌گذاری بیشتری بر جامعه هدف داشته باشد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه استفاده از حوزویان و دانشگاهیان فکور در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی موثر است گفت: 13 آبان یکی از ایام‌الله انقلاب اسلامی است و می‌طلبد ارزش‌های انقلاب برای دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار