کد خبر: ۹۰۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 24 September 2020

 

حرکت نظام اسلامی در مسیر تمدن سازی/ چهره واقعی استکبار تبیین شود

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مسیر تمدن سازی حرکت می کند، گفت: باید چهره واقعی استکبار به ویژه آمریکا برای جامعه تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، این روز را یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی همه ارزش‌ها را دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلامی یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخی است، گفت: به رغم همه فشارها و تلاش‌های دشمنان برای ضربه به این نظام و ملت، انقلاب همیشه در مسیر پیشرفت حرکت کرده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دشمن استکبار جهانی به ویژه آمریکا با انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی سبب احیای باورهای یک ملت و ایستادگی در برابر استکبار شد.

وی با بیان اینکه در طول بیش از ۴۰ سال گذشته دستاوردهای بسیاری را در عرصه منطقه‌ای و جهانی کسب کرده‌ایم، تصریح کرد: آشکار کردن چهره واقعی قدرت‌های سطله گر به جهان مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

امام جمعه رشت با اشاره به افول قدرت آمریکا، بیان کرد: باید ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه تبیین و تشریح شود که در این میان رسانه، دانشگاه، حوزه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی با استفاده از خلاقیت، ابتکار و روش‌های هنرمندانه، گفت: باید از توانمندی دانشگاهیان و حوزویان بهره گیری شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نظام اسلامی در مسیر تمدن سازی حرکت می‌کند، افزود: باید چهره واقعی آمریکا برای ملت‌ها به نمایش گذاشته شده و تبیین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار