کد خبر: ۹۰۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 24 September 2020

 

 ۳۰۸ پروژه گردشگری طی دولت دوازدهم در گیلان اجرا شده است

رشت- استاندار گیلان گفت: ۳۰۸ پروژه گردشگری با سرمایه گذاری دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طی دولت دوازدهم در استان اجرا شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در حاشیه افتتاح ۲۶ پروژه گردشگری گیلان که با دستور رئیس جمهوری به صورت ارتباط تصویری انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به سبب ظرفیت‌های ارزشمند گردشگری در استان و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مقوله توسعه گردشگری از ابتدای شکل گیری تا آغاز دولت دوازدهم ، افزون بر ۵۰۰ پروژه با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: توسعه گردشگری گیلان در دولت دوازدهم هم استمرار داشته چنانکه ۳۰۸ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری افزون بر دو هزار و ۲۰۰میلیارد تومان، انجام و یا در حال اجراست و تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

زارع با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ها افتتاح این تعداد پروژه ، زمینه اشتغال چهار هزار و ۸۰۰ نفر را محقق می کند، ابراز امیدواری کرد که با مهار ویروس کرونا و بازگشت به شرایط عادی حسب ظرفیت‌های خوب گیلان، شاهد افزایش ضریب اشغال همه اماکن اقامتی استان باشیم.

۲۶ پروژه گردشگری شامل هتل، هتل آپارتمان، مجتمع اقامتی و پذیرایی، واحد پذیرایی ، مهمانپذیر و طرح تفریحی بود که در شهرستان های رشت، فومن، ماسال، شفت، انزلی، رودبار، لاهیجان، رودسر، رضوانشهر، تالش و لنگرود واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار