کد خبر: ۹۰۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 23 September 2020

 

جمعی از کارکنان پایگاه پشتیبانی شمال نیروی دریایی ارتش در منجیل به مناسبت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

 
دیدار کارکنان نیروی زمینی ارتش با نماینده ولی فقیه  در گیلان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه  در گیلان  در این دیدار با اشاره به اینکه دفاع مقدس یاد آور مجاهدت‌ها و ایثارگری های نیروهای مسلح و نیروی دریایی است گفت : نیروهای جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز این افتخار را دارند که در مقابل دشمن بعثی با اقتدار و صلابت از مرزهای دریایی- زمینی و هوایی پاسداری کرده تا مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی باشند.
 
  • آیت الله فلاحتی با تاکید بر جایگاه مهم نیروهای مسلح ایران در دنیا و توانمندی ایران در صنعت دفاعی گفت: اگرچه کارهای ارزشمندی در صنعت دفاعی کشور از ساخت انواع زیر دریایی و موشکها انجام گرفته اما بازهم کافی نیست و باید از توانمندی و افکار و اندیشه های جوانان این مرز و بوم در این زمینه بیشتر استفاده کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه اکنون تمام آبراهه های جهانی زیر سلطه و توجه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه است افزود : امروز جمهوری اسلامی ایران به همان میزان که کشورهای ساحلی دریای خزر از این دریا استفاده میکنند از آن بهره مندند  و این در سایه اقتدار و عزت نیروهای جان برکف سپاهی و ارتشی است.
 
  • وی گفت : کشورمان بر پایه یک  فرماندهی واحد و زیرنظر فرمانده کل قوا و ولایت فقیه است و مردم همواره در کنار رهبری و نیروهای مسلح قرار دارند.
 
  • پیش از این دیدار ناخدا یکم رامین قضایی فرمانده پایگاه پشتیبانی شمال نیروی دریایی ارتش در منجیل با اشاره به اینکه این نیرو همچنان پرقدرت و با صلابت به راه خود ادامه می دهد گفت: ارتش همواره در صحنه های حساس نظام حاضر است و به هیچ کس اجازه تعرض به کشور را نمی دهد .
    در پایان این دیدار جمعی کارکنان نیروی دریایی منجیل   به پایگاه انتقال خون گیلان رفتند و خون اهدا کردند .   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار