همایش روز جهانی بدون خودرو و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی منطقه آزاد انزلی و همکاری هیات ورزشهای همگانی،هیات دوچرخه سواری وهیات پزشکی ورزشی استان گیلان صبح امروز در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

 

به گزارش ندای گیلان،در این همایش محمد رضا فروحی ،مسئول امور استانها و مجلس فدراسیون ،علیرضا زهری ،رییس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان،علیرضا نرگسی معاونت امور اجتماعی ،سلامت و ورزش و جوانان منطقه آزاد انزلی و مجید ناصری ،سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشور و تعدادی از دوچرخه سواران هیات دوچرخه سواری استان گیلان حضور داشتند.

مسئول امور استانها و مجلس فدراسیون ،در این‌ همایش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:فدراسیون ورزشهای همگانی از فعال ترین فدراسیون ها در ایام شیوع کرونا است و در این ۲ماه گذشته بیش از ۱۰۰۰برنامه را درسطح کشور اجرا کرد.

محمدرضا فروحی گفت : استان گیلان یکی از استانهای پیشرو درزمینه توسعه ورزش همگانی درکشور است و توانسته است شرایط بسیار خوبی را با همکاری منطقه آزاد انزلی ایجاد کند تا مردم در صحنه های ورزشی فعال و همراه باورزش باشند.

در ادامه فروحی ضمن تقدیر از همایش روز جهانی بدون خودرو افزود: ازنکات قابل توجه مراسم امروز طرفداران زیاد این رشته در گیلان و همراهی خوب خانواده ها در این همایش بود .

وی خاطر نشان کرد : هدف اصلی ورزش های همگانی ارتقا ورزش در خانواده ها است و امروز شاهد هستیم استان گیلان تا حد زیادی دراین حوزه موفق است.

این مقام مسئول در خاتمه افزود:امیدوارم این همت ها مداوم باشد و شاهد شکوفایی بیشتر ورزش همگانی در سطح استان گیلان و کشور باشیم تا سلامتی و نشاط اجتماعی را به شهروندان هدیه دهیم.

شایان ذکر است :در پایان همایش از تعدادی مدافعان سلامت (جامعه پزشکی و پرستاری )استان گیلان تجلیل و تقدیر شد.