کد خبر: ۹۰۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 22 September 2020

پرداخت غرامت ۲۰۰میلیاردی قرارداد مارک ویلموتس با مهدی تاج، همچنان یکی از مباحث داغ ورزش کشور است و مشخص نیست این رقم نجومی از کدام محل قرار است تامین شود!

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ چندین نماینده مجلس و همچنین مدیران نهاد‌های نظارتی پیشنهاد داده اند که این غرامت از جیب مقصران و امضاکنندگان قرارداد عجیب و مشکوک با ویلموتس پرداخت شود، اما نکته عجیب اینجاست که هنوز وزیر ورزش ـ که خود نیز در زمره مقصران و دخالت کنندگان در این قرارداد بوده ـ حرفی در این مورد نزده است.

در این میان فیفا نیز با تحریک‌های واضح برخی جریانات داخلی در نامه‌ای مداخله جویانه، تهدید کرده است که ورود نهاد‌های رسیدگی کننده به ماجرای غرامت ویلموتس، تعلیق فوتبال ایران را در پی دارد.

هم‌گام با نرخ ارز، غرامت قرارداد ویلموتس هم هر روز رشد می‌کند / حمله دختر شهید شیرودی به احتمال پرداخت خسارت مرد بلژیکی از جیب مردم

در چنین شرایطی، مردم نیز به انحای مختلف، مخالفت خود را با تامین بودجه لازم برای تسویه حساب با مربی ناکام بلژیکی از محل بودجه‌های دولتی، آن هم در این شرایط بغرنج اقتصادی کشور و اوج گرانی‌ها و فشار‌های معیشتی، نشان داده اند.

در همین ارتباط، برخی چهره‌های فعال اجتماعی و فرزندان شهدای محبوب مردم نیز گام به میدان گذاشته اند و پرداخت این خسارت از جیب مردم و بیت المال را خیانت خوانده اند. دختر شهید شیرودی که نام پدرش بر یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور نهاده شده و تا چندی پیش مدیریت مجموعه ورزشی کشوری را بر عهده داشت، موضع علنی گرفته و مستقیم نقش مسعود سلطانی‌فر را نشانه رفته است.

فدراسیون فوتبال برای تامین ۱۵۰میلیون تومان در راه دریافت متن حکم فیفا در پرونده ویلموتس هم به زحمت افتاد و مشخص نیست از کجا می‌خواهد ۲۰۰میلیارد تومان خسارت را تهیه کند؟ رقمی که پرداخت آن از جیب مردم، از سوی خانواده شهدا، خیانت به خون شهیدان نامیده شده است.

هم‌گام با نرخ ارز، غرامت قرارداد ویلموتس هم هر روز رشد می‌کند / حمله دختر شهید شیرودی به احتمال پرداخت خسارت مرد بلژیکی از جیب مردم

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار