کد خبر: ۹۰۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 22 September 2020

 

برنامه ریزی دشمن برای تحریف دفاع مقدس

فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به توطئه دشمن برای تحریف دفاع مقدس، گفت: فعالان فضای مجازی باید هوشیارانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید جانباز پیش از ظهر سه شنبه در نشست فعالان فضای مجازی با اشاره به چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار کرد: با گذشت چهل سال از جنگ تحمیلی علیه ایران ساده انگاری است که بگویم صدام تنها و بدون کمک کشورهای غربی و آمریکا به ما حمله کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت ملت ایران است، افزود: امروز دشمن به دنبال تحریف در این بخش از هویت ملی ما است که در برابر استکبار ایستادگی کرده است.

سرهنگ جانباز با تأکید بر اینکه جنگ تمام نشده و امروز نیز ما در جبهه‌ای دیگر در حال مبارزه با دشمن هستیم، گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن در رو به رو قرار داشت و اما امروز جنگ و دشمن در قالب‌ها مختلف بروز و ظهور کرده و به جنگ رسانه‌ای کشیده شده که متأسفانه بسیاری از جوانان ما درست تشخیص نداده و به اهمیت آن نیز  پی نبرده اند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از ابزارهای رسانه‌ای برای القای ناامیدی و تحریف و درست جلوه دادن غلط استفاده می‌کند، تصریح کرد: در تمام چهل سال گذشته ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تأکید بر اینکه کشور و مردمی که مرعوب استکبار شود چیزی جز شکست قسمتش نخواهد شد، گفت: تحریف دفاع مقدس در حوزه رسانه‌ای رخ می‌دهد امروز فعالان فضای مجازی باید هوشیارتر عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار