کد خبر: ۹۰۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 22 September 2020

 

 

 
استقلال

 

مجید نامجومطلق عملکرد بسیار خوبی در نیمه مربیان داشت و توانست استقلال را به خوبی مهیای نیمه دوم بازی برابر الشرطه کند.

به گزارش منجیل خبر به نقل از پارس فوتبال : 

مالکیت توپ در پایان نیمه اول ۶۶ به ۳۴ کفه ترازو را به سود استقلال نشان می داد و تعداد پاس ها هم ۲۷۴ پاس از سوی استقلال در مقابل ۱۶۰ پاس از سوی نماینده فوتبال عراق بود؛ اما الشرطه برتری محسوسی در ۴۵ دقیقه اول ایجاد کرد و با یک گل پیروز به رختکن رفت.

در نیمه دوم هم آمار بازی از حیث مالکیت توپ و تعداد پاس ها تفاوتی نداشت؛ استقلا‌ل باز هم مالکیت ۶۶ درصدی را حفظ کرد و تعداد پاس هایش را به ۵۷۷ در مقابل ۲۷۷ رساند ولی اینبار شرایط خیلی متفاوت بود.

 

تفاوت معنادار در ایجاد شانس گلزنی و شوت به دروازه
استقلا‌ل در نیمه اول فقط یکبار به دروازه شوت زده بود که آن هم در چارچوب نبود ولی نماینده عراق ۹ ضربه به دروازه ثبت کرد با سه شوت در قاب دروازه حسینی. در نیمه دوم اما آمار استقلا‌ل به یازده شوت در قاب دروازه رسید که ۴ تای آنها در چارچوب بود و فقط یک ضربه به شانس های نماینده فوتبال عراق اضافه شده بود.

 

حضور علی کریمی و ..
بی شک یکی از مهم ترین تغییرات استقلال در نیمه دوم، حضور علی کریمی بود که بازیکنی بسیار هوشمند در میانه میدان به شمار می رود و با پاس های طلایی خود، فضای زیادی به مهاجمین برای پیش روی تقدیم می کند ولی حضور این بازیکن را نمی توان تنها دلیل بهتر شدن استقلال دانست و باید به عملکرد هافبک مهارناشدنی دهه ۶۰ استقلال و توصیه‌های او هم برای بازگشت آبی پوشان به تورنمنت و همچنین شرایط بدنی بهتر بازیکنان استقلال نسبت به الشرطه اشاره کرد؛ این البته بحثی است که می‌تواند موضوع برنامه های کارشناسی در روزهای آتی باشد. اینکه استقلال در نیمه اول چه تغییری با استقلال در نیمه دوم پیدا کرده بود و چه عواملی باعث این برتری محسوس شد؟

مجید نامجومطلق عملکرد بسیار خوبی در نیمه مربیان داشت و توانست استقلال را به خوبی مهیای نیمه دوم بازی برابر الشرطه کند.‌‌‌‌‌‌‌‌

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار