کد خبر: ۹۰۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 20 September 2020

 

تابناک/سرمربی سابق چوکای تالش گفت: من در کار مربیگری برای خود اصول دارم و از سویی همواره در لیگ‌های ۲ و یک به دنبال صعود به دسته بالاتر هستم و چیزی غیر از این نمی‌تواند من را راضی کند.
 
 
 
 

به گزارش خبرورزشی، چوکا دومین تیمی است که پس از سپیدرود رشت با فرشاد پیوس از لیگ دو به لیگ آزادگان صعود می‌کند اما همکاری‌اش با این مربی قطع می‌شود. این بار هم پیوس بعد از صعود با مدیران چوکا برای ادامه کارش به توافق نرسید. ببینیم پیوس در این باره چه می‌گوید.
***
* یک فصل سخت و البته خوب در شهر تالش داشتم. خدا رو شکر که زحمات من و همه اعضای تیم به بار نشست و تیم به لیگ یک صعود کرد و موجب خوشحالی مردم مهربان شهر شد. مردمانی که خیلی به من محبت کردند و این همیشه در خاطرم می ماند. برای محمد نصرتی و هم چنین تیم چوکای تالش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آنها را در آینده ای نزدیک در لیگ برتر ببینم.
* برنامه اصلی من از حضور در تیم چوکا هدایت این تیم به لیگ برتر در یک برنامه سه ساله بود که سال اول آن به خوبی اجراء شد. در خصوص ادامه کار با هم مذاکره کردیم که این مذاکرات نتیجه مثبتی به زعم من به دنبال نداشت و در نهایت تصمیم گرفته شد به این همکاری پایان دهیم.

* من در کار مربیگری برای خود اصول دارم و از سویی همواره در لیگ های ۲ و یک به دنبال صعود به دسته بالاتر هستم و چیزی غیر از این نمی تواند من را راضی کند. این اتفاقات در فوتبال حرفه ای طبیعی است و من نه تنها گله ای از مدیران چوکا ندارم برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. پرونده چوکا با دنیایی از خاطرات خوب برای من بسته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار