کد خبر: ۹۰۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 20 September 2020

 

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان به آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات دشمنان اشاره کرد و گفت: ارتش با اورهال و به‌روزرسانی تجهیزات و نیروهای خود در راستای دفاع از کشور از هیچ تلاش دریغ نمی‌کند.

آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر داود حمدی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های نیروهای نظامی و انتظامی در جنگی تحمیلی علیه کشورمان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس همه ملت ایران با حضور در صحنه‌های جنگ برگ زرین بر افتخارات خود افزودند.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب آمده بودند تا ایران اسلامی را به سیطره خود در بیاورند و در این راه از هیچ تلاش و جنایتی با حمایت شرق و غرب فروگذار نکردند، تصریح کرد: ملت ایران و سربازان این مردم در سپاه، ارتش و بسیج با ایثار و از خودگذشتگی اجازه ندادند تا خاک مقدس کشورمان اشغال شود.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دوران انقلاب در کنار مردم و انقلابیون بود، افزود: نقش ارتش در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بسیار با شکوه و بی‌بدیل بود و قرار گرفتن در کنار مردم زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کرد.

امیر حمدی با بیان اینکه همبستگی ارتش با مردم و انقلابیون به حدی بود که مجسمه شاه در زنجان از میادین 15 خرداد و انقلاب پاکسازی شد، ادامه داد: ارتش پس از آنکه نیروهای شهربانی و ژاندارمری محل کار خود را ترک کردند وارد صحنه شده و در راستای تامین امنیت مردم و جلوگیری از غارت اموال از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با بیان اینکه ارتش پس از پیروزی انقلاب نیز در صحنه‌های مختلف وارد عرصه شد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برسند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دفاع مقدس بیش از 48 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه تیپ 218 زرهی زنجان بیش از 700 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: این تیپ در طول دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف حضور موثر و توانمندی داشته است.

امیر حمدی با بیان اینکه ارتش به دنبال کارهای سیاسی و تبلیغی نیست و فقط به دنبال خدمت به مردم است، تصریح کرد: پس از همه گیری ویروس منحوس کرونا ارتش وارد صحنه شد و با توزیع ملزومات بهداشتی و ضد عفونی معابر نقش مهمی را در راستای مقابله با این ویروس ایفا کرد.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با اشاره به اقدامات تیپ 216 زرهی زنجان در دو استان زنجان و گیلان گفت: در استان گیلان بیش از 483 روستا و شهرهای شفت، ماسال، صومعه‌سرا و شاندرمن توسط جان برکفان این نیرو در چندین مرحله ضدعفونی شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز در ایام آتش‌سوزی مراتع طارم ارتش وارد صحنه شده و از پیشروی و خسارات آتش جلوگیری کردیم، تصریح کرد: اقدامات ارتش در راستای خدمت به مردم به موضوع و زمینه خاصی محدود نمی‌شود و هر جا که احساس کنیم وارد عمل می‌شویم.

امیر حمدی به آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات دشمنان اشاره کرد و گفت: ارتش با اورهال و به‌روزرسانی تجهیزات و نیروهای خود در راستای دفاع از کشور از هیچ تلاش دریغ نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار