کد خبر: ۹۰۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 20 September 2020
رییس بنیاد نخبگان گیلان:
 

مسعود اصفهانی؛ رییس بنیاد نخبگان گیلان با تأکید بر ضرورت حرکت به سمت حوزه‌های کسب‌وکار و کارآفرینی، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نماد فرهنگ کارآفرینی علمی در کشور هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری بازدیدهای تخصصی و علمی از بخش‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های بومی، برنامه بازدید از شرکت دانش‌بنیان مهر کبودان دیلم به همت بنیاد نخبگان گیلان برگزار شد.

در این بازدید، مسعود اصفهانی؛ رییس بنیاد نخبگان گیلان با تأکید بر ضرورت حرکت به سمت حوزه‌های کسب‌وکار و کارآفرینی، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نماد فرهنگ کارآفرینی علمی در کشور هستند.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان حمایت حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان را به عنوان یک محور در فعالیت‌های خود مد نظر قرار داده و تلاش می‌کند از راه‌های مختلف مانند هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها و نهادهای مربوط، زمینه را برای رشد کمی و کیفی این شرکت‌ها و محصولاتشان فراهم کند.

در ادامه، مسئولان این شرکت ضمن تشریح فعالیت‌های جاری و برنامه‌های آتی شرکت در خصوص موانع و چالش‌های تولید، نکاتی را مطرح کردند و بازدید از بخش‌های مختلف کارگاه و محصولات فناورانه تولیدی انجام شد.

شرکت دانش‌بنیان مهر کبودان دیلم در شهرک مجتمع نیمه‌صنعتی فشتام- پارک علم‌وفناوری استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار