کد خبر: ۹۰۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 20 September 2020

 

۱۸ واحد مسکن محروم در شهرستان رودسر واگذار می شود

رودسر- فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۸ واحد مسکن محرومان در این شهرستان به صاحبانشان تحویل داده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد اسماعیل حسنی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در طول هفته دفاع مقدس اجرای بیش از ۲۴۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در این هفته ۱۸ مسکن محروم با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریال تکمیل و به صاحبانشان تحویل داده می‌شود، گفت: بهره برداری از سه پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، نشست‌های بصیرتی، مسابقات ورزشی، عصری با خاطره، ویزیت رایگان بیماران بخشی از برنامه‌های این هفته در رودسر است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به نقش و رسالت خبرنگاران در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه در زمینه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، افزود: خدمات و دستاوردهای نظام و انتقال آن به نسل‌های آینده امروز وظیفه همگان است.

وی، با بیان اینکه جوانان امروز درک صحیحی از شرایط و دوران دفاع مقدس ندارند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا فرهنگ ناب دفاع مقدس را به نسل جوان ارائه داده و بستر نهادینه‌سازی ارزش‌های والایی چون جهاد و شهادت را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار