کد خبر: ۹۰۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 20 September 2020

 

 
 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت، اظهار کرد: فردا (۳۱ شهریور) بارش‌ها در غرب گیلان، شمال خراسان شمالی و شمال آذربایجان شرقی ادامه دارد. طی این روز نیز دریای خزر مواج خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی روز سه‌شنبه (۱ مهر) برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده دور از انتظار نیست، اظهار کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ مهر) برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان مازندران ابرناکی و بارش پراکنده خواهیم داشت و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای یکشنبه و چهارشنبه (۳۰ شهریور و ۲ مهر) در استان‌های ایلام و خوزستان و طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد همچنین امروز (۳۰ شهریور) شمال خلیج فارس و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۱ شهریور و ۱ مهر) دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۱ شهریور) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱ مهر) نیز صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار