کد خبر: ۹۰۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 20 September 2020

 

 ۲ تیم راهداری و هلال‌احمر آستارا به تالش اعزام شدند

آستارا - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از اعزام ۲ اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جمعیت هلال‌احمر به تالش، برای کمک در رفع مشکلات ناشی از سیلاب خبر داد.

کامبیز لقمانی مقدم روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش و بروز سیلاب در تالش مشکلاتی را در این شهرستان مجاور ایجاد کرده است و نیروهای اعزامی از آستارا به کمک راهداران و مسئولان تالش شتافته اند.

وی افزود: در حال حاضر با وجود استقرار هوای بارشی در آستارا، مشکل خاصی در این شهرستان گزارش نشده است اما دستگاه های مرتبط با مدیریت بحران، در حال آماده باش هستند.

رمضان دانش رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز گفت: راهداران اعزامی از آستارا در حال گشایش مسیرهای ارتباطی تالش در محدوده چوبر به آستارا هستند و یک تیم دیگر نیز در محدوده خطبه سرا تا لیسار حضور دارند.

بارش ۳۳.۵ میلیمتر باران طی شبانه روز گذشته در تالش سبب طغیان رودخانه ها و سیلاب شده و خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی و راه ها وارد و محور اسالم به خلخال و پل های شهر تالش را مسدود کرده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان و شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر در منتهی الیه غرب این استان واقع شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار