کد خبر: ۹۰۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 20 September 2020

 

پدر نفر سوم رشته تجربی کنکور از گرگان گفت : دلایل موفقیت فرزندم برنامه ریزی مستمر و جدیت و انگیزه اش برای درس خواندن و پیشرفت بود.

به گزارش گلستان ما ؛ پدر محمد تیموری, رتبه سه کنکور سراسری از شهر گرگان صبح امروز یکشنبه 30 شهریور در گفتگو با گلستان ما گفت : محمد ساعت 2.30 از طریق دوستانش از این موفقیت بزرگ مطلع شد و تا ساعت 6.30 بیدار بود.

 محمد علی تیموری ماسوله افزود : دلایل موفقیت فرزندم  برنامه ریزی مستمر  و جدیت و انگیزه اش برای درس خواندن و پیشرفت بود.

وی تاکید کرد :  این انگیزه از دوران ابتدایی تا الان در وجود محمد بود و البته خانواده نیز در راه تحصیل و فراگیری دانش خیلی از او حمایت کرد .

به گفته تیموری نقش مادر در برنامه ریزی درسی و تنظیم و زمان بندی دروس کنکور بسیار پرنگ و اصلی بود.

گفتنی است پدر و مادر محمد تیموری ماسوله نفر سوم کنکور در رشه علوم تجربی از گرگان هر دو فرهنگی هستند .

همچنین غلام حسین سلیمانی پدر شهریارسلیمانی رتبه 6 کنکور سراسری در گفتگو با گلستان ما اظهار داشت :از طریق اقوام در تهران ساعت 6 مطلع شدیم و خیلی خوشحال کننده و مسرت بخش بود.

سلیمانی با اشاره به اینکه صحت و سقم خبر را از سایت سنجش جویا شدیم ، اضافه کرد : انتظار رتبه خوب را داشتیم تا دو رقمی .که تک رقمی شد و از این بابت خیلی خوشحالیم

وی تصریح کرد : دلایل اصلی موفقیت خودش بود یعنی "خودش خواست و بدست آورد" و همچنین رقابتی بود که در مدرسه ایجاد شد دلیل دیگر موفقیتش بود.

پدر رتبه شش کنکور تجربی بیان داشت : هیچگاه به پسرم نگفتیم برو درس بخوان بلکه خودش علاقه مند به درس بود .

وی تاکید کرد : نقش مادر هم بسیار مهم بود ، مادر ایشان شاغل و استاد دانشگاه هستند و شرایط مطلوبی را برای درس خواندن ایشان فراهم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار