کد خبر: ۹۰۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 20 September 2020

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان تیم بسکتبال پتروشیمی در حرکتی  غیرکارشناسی و بدون در نظر گرفتن عواقب بد آن تصمیم گرفته‌اند دیگر در بسکتبال تیمداری نکنند.

این اتفاق می‌تواند برای آینده جوانان ماهشهری کاملا خطرناک باشد و تنها سرگرمی آنها را از بین ببرد، اما ظاهرا تنها چیزی که برای مدیران این باشگاه اهمیت ندارد، همین آینده جوانان و نوجوانانی است که با عشق و علاقه زیادی این ورزش را بازی و دنبال می‌کنند.

*از اعتراض شدید ریس هیات خوزستان به عدم تیمداری تا پیگیری حدادی

چند هفته قبل بود که پیرعباسی  رئیس هیات بسکتبال اعتراض شدیدی را نسبت به پاسخگو نبودن مسئولان پتروشیمی کرده بود و هفته گذشته هم  بود که حامد حدادی، ستاره بسکتبال کشورمان نسبت به این کار انتقاد و از مدیران پتروشیمی خواست که تیم  بسکتبال را حفظ کنند چون این رشته با نا‌م‌هایی مانند پتروشیمی و مهرام شناخته می‌شود.

سعید داورپناه، ملی پوش بسکتبال یکی از بازیکنانی است که چند سال در پتروشیمی بازی کرده و عدم تیمداری این باشگاه را ضربه به آینده جوانان می‌داند.

*چه کسی باید به فکر جوانان ماهشهر باشد؟/ حداقل تیم دسته یکی را حفظ کنند

داورپناه با اشاره به عدم تیمداری پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: نمی‌دانم بر چه اساسی این تصمیم گرفته شده است، اما چه کسی باید پاسخگوی جوانانی باشد که چند سال در رده‌های پایه کار کرده‌اند و حالا که به مرز پختگی رسیده اند، به یکباره می‌شنوند که قرار نیست تیمداری صورت بگیرد. پس چه کسی باید به فکر آنها باشد.

وی ادامه داد: از چندین نفر شنیده‌ام که معاوی مدیرعامل پتروشیمی گفته است چرا باید به ملی پوشان و مربی تیم ملی پول بدهیم. اگر این کار را نمی‌کنند، عیبی ندارد، حداقل تیم بومی و دسته یکی خود را حفظ کنند. چندین نفر به من پیغام داده‌اند که برای ادامه تیمداری پتروشیمی حمایت کنیم. من هم وظیفه خودم می‌دانم که این کار را کنم چون چند سال در این تیم بازی کرده‌ام و درآمد کسب کرده‌ام.

*فردی غیر ورزشی برای ورزش پتروشیمی تصمیم می‌گیرد  

ملی‌پوش بسکتبال عنوان کرد: فردی را به عنوان مدیرعامل پتروشیمی گذاشته‌اند که غیر ورزشی و غیر بسکتبالی است و در نهایت به این تصمیم می‌رسد که جوانان یک شهر را که تمام عشق و زندگی‌شان بسکتبال است را نادیده بگیرد. خیلی از آنها را از ۴،۵ سالگی‌ام می‌شناسم و الان ۱۷، ۱۸ ساله شده اند و باید بازی کنند، اما سالن را هم از آنها گرفته اند.

داورپناه تاکید کرد: متاسفانه کسی در این باشگاه هم پاسخگو نیست. مسئولان فدراسیون و هیات خوزستان هم می‌گویند که مدیران پتروشیمی پاسخ تماس و نامه آنها را هم نمی‌دهند و همه چیز را رها کرده‌اند. معاوی مدیر این باشگاه اگر علاقه‌ای به لیگ برتر و هزینه کردن ندارد، تیم دسته اولی را نگهدارد تا این جوانان بتوانند ورزش کنند و به راه‌های دیگر کشیده نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار