کد خبر: ۹۰۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 20 September 2020

 

قهرمان هشت دوره پیاپی مسترالمپیا از روزگار سخت خود گفت و عنوان کرد نمی‌تواند این روز‌ها حتی راه برود.
 

قهرمان هشت دوره پیاپی مسترالمپیا از روزگار سخت خود گفت و عنوان کرد نمی تواند این روزها حتی راه برود.

رونی کلمن ۵۶ ساله بدنساز افسانه ای است که هشت بار متوالی در مسابقات نخبه گان بدنسازی مسترالمپیا برنده شده و یکی از بزرگترین سفیران بدن سازی در جهان است.

اما امروزه یکی از بزرگترین افراد این ورزش در تاریخ دارای مشکلات عمده سلامتی است که از جمله نتیجه بدن سازی او بوده است. مبارزه با جراحی از چند سال پیش زمانی آغاز شد که وی حدوداً هفت عمل جراحی کمر انجام داد و سپس راه رفتن را دوباره از سر گرفت.

کولمن آن زمان با ناراحتی گفت:‌ آیا می خواهید هنوز مثل من باشید؟ همان اخلاقی را که من داشتم؟ همانطور که می بینید ، من هشت بار قهرمان مسترالمپیا هستم که نمی توانم راه بروم.

او دو میلیون یورو برای انجام عمل جراحی خود هزینه کرده است ولی با این حال دوباره همان شرایط قبل را پیدا کرده است و نمی تواند راه برود. اتفاقی که قهرمان پرآوازه جهان را آزار می دهد.

کلمن درباره این اتفاق گفت: من فکر می کنم که عمل جراحی آنطور که باید پیش نرفت و همه چیز منجر به این واقعیت شد که دیگر نمی توانم روی پاهایم بایستم. باید درک کنید که برای من آسان نیست، هر عملی بسیار دشوار است و هزینه آن بسیار بالا است. من حدود دو میلیون دلار صرف تنها سه عمل گذشته کرده ام و بعد از همه اینها، توان تحمل ندارم، اما با حمایت شما تسلیم نخواهم شد و به مبارزه ادامه خواهم داد.

او از ناحیه ران راست خود احساس درد کرد به همین خاطر برای یک معاینه عادی مراجعه کرد، اما در نهایت با یک عمل جراحی جدید مواجه شد.

کلمن اعلام کرد آماده یک عمل جراحی دیگر می شود و به همین خاطر فعلا از ویلچر استفاده می کند. او از همه مردم و همراهان خود خواست تا برای او دعا کنند.

اعتراف تلخ رونی کلمن: نمی‌توانم روی پا بایستم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار