کد خبر: ۹۰۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 20 September 2020

 

 

 
مهدی بن عطیه

 

مهدی بن عطیه مدافع الجزایری الدحیل با کارت قرمزی که دریافت کرد، دیدار حساس و سرنوشت ساز در مقابل پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش منجیل خبر به نقل از پارس فوتبال : 

تیم های الدحیل قطر و الشارجه امارات در چهارمین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه غیر قابل پیش بینی ۴ بر ۲ به سود اماراتی ها به پایان رسید. در این دیدار و در دقیقه ۵۹، مهدی بن عطیه مدافع الدحیل هنگام دفع توپ، دست راستش به صورت کاملا ناخواسته به صورت ایگور کورونادو مهاجم برزیلی الشباب برخورد کرد که داور مسابقه در تصمیمی عجیب، بن عطیه را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه بیرون کرد.

تصاویر تلویزیونی نشان می داد که مهدی بن عطیه بدون اینکه عمدی داشته باشد، به صورت بازیکن الشارجه ضربه ای وارد کرده و همین تصمیم داور باعث ده نفره شدن الدحیل شد.

این دومین اخراج مهدی بن عطیه در طول دوران حرفه ایش بود. بن عطیه پیش از این فقط یکبار و زمانی که عضو تیم بایرن مونیخ بود، در سال ۲۰۱۴ و در دیدار مقابل منچستر سیتی از زمین مسابقه اخراج شد. در آن بازی که در دور پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه اتحاد منچستر برگزار شد، آقای پاول کرالوتس داور اهل جمهوری چک در دقیقه ۲۰ بن عطیه را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد که بایرن آن بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد.

البته اخراج بن عطیه برای پرسپولیسی یک خبر خوب است. مدافع بلند قامت و مستحکم الدحیل، حالا مهمترین دیدار گروه را از دست داده و این می تواند یک خبر فوق العاده برای شاگردان گل محمدی باشد تا در صورت کسب نتیجه لازم مقابل نماینده قطر، صعود خود به دور بعدی این رقابت ها را قطعی کنند.

 

در دور پنجم این رقابت ها، روز دوشنبه تیم های الدحیل و پرسپولیس به مصاف هم می روند. در صورتی که پرسپولیس بتواند از سد الدحیل عبور کند، به طور قطعی راهی مرحله بعدی این رقابت ها خواهد شد و حتی اگر التعاون و الشارجه به نتیجه مساوی برسند و یا اینکه الشارجه بتواند پیروز از زمین مسابقه خارج شود، شاگردان گل محمدی در صورت پیروزی بر الدحیل، به عنوان تیم نخست گروه C راهی مرحله بعد خواهند شد.

اگر همه چیز بر وفق مراد پرسپولیس پیش برود، جدول گروه C دچار وضعیت عجیبی می شود. الدحیل و التعاون که تا چند هفته قبل شانس اصلی صعود از این گروه بودند، در آستانه حذف از این رقابت ها قرار می گیرند.

پرسپولیس در صورت صعود از این گروه، در مرحله بعد باید با یکی از تیم های النصر یا السد روبرو شود. دیدار این دو تیم در دور پنجم این رقابت ها در روز دوشنبه، می تواند تیم های اول و دوم گروه را مشخص کند.

به هر حال اخراج بد موقع مهدی بن عطیه سبب شد تا تمامی محاسبات گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دستخوش تغییراتی شود. باید منتظر ماند و دید نتایج روز دوشنبه دو گروه، به چه منوال خواهد بود.

مهدی بن عطیه بعد از شش سال اخراج شد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار