کد خبر: ۹۰۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 19 September 2020

 

سپاه

گیلان- - فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومان در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۸۰ برنامه مختلف برای این ایام درنظر گرفته شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مرکزی رشت، سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نورانی‌ترین دوران تاریخ ایران اسلامی است افزود: در دوران دفاع مقدس درس شجاعت و ایستادگی با دست خالی مقابل ستمگران را آموختیم و عظمت ملت ایران را جهانیان در آن دوران مشاهده کردند و در مقابل ما سر تعظیم فرود آوردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس با محوریت اسلام شروع شد خاطرنشان کرد: عوامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس مدیریت حکیمانه امام(ره) در صحنه داخلی، بین‌المللی و منطقه‌ای با حذف لیبرال‌های طرفدار بیگانه و تقویت روحیه ارتش و سپاه و بسیج و استقامت مردم برای تحمل مسائل جنگ و وحدت و انسجام بین رزمندگان و مردم است.

وی از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه محوری و ۴۰۰ برنامه ریز در هفته دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم در سطح شهرستان رشت را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اقشار و دستگاه‌های اجرایی این برنامه‌ها را در دستور کار دارند و نخستین برنامه ما نیز با شعار اقتدار، ولایتمداری و همبستگی ملی و با برگزاری همایش تجلیل از ۱۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار