کد خبر: ۹۰۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 18 September 2020

 

 

امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب با اشاره به توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: آن ها با این اقدام به آرمان فلسطین خیانت کردند و غیرت خود را کنار گذاشتند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمد رئیسی، امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه مطالعه تاریخ برای همه انسان‌ها مایه عبرت است، گفت: دشمن در همه حال به دنبال فریب مومنان و تفرقه میان آنان است. 

او با بیان اینکه ۲۹ شهریور ماه اول ماه صفر است، بیان کرد: جنگ‌صفین که بزرگ ترین جنگ زمان امیرالمؤمنین( ع)  بود، در این روز آغاز شده است.

حجت الاسلام رئیسی افزود: عمرو عاص از سادگی و ساده لوحی بعضی یاران امام علی(ع) استفاده کرد و قرآن را بر سر نیزه کرد و حکمیت را رقم زد. 

او با اشاره به مصائب اهل بیت(ع) گفت: بیشترین آزار و اذیت اسرا در شهر شام بود به طوری که وقتی از امام سجاد (ع) سوال کردند در کجا بیشتر بر شما سخت گذشت؟ ایشان  سه بار فرمودند: الشام الشام الشام. 

امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: تا قیام قیامت نام شهدای ما ماندگار شد؛ زیرا آن ها در سخت‌ترین شرایط ایستادگی کردند و نگذاشتند بیگانگان نگاه چپ به خاک و سرزمین ما داشته باشند. 

 او بیان کرد: گستردگی رزمایش ذوالفقار امسال، چشم‌ها را خیره کرد و قدرت نظامی جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید. 

حجت الاسلام رئیسی گفت: تا انتخابات ریاست جمهوری در ایران  ۹ ماه فرصت وجود دارد.

او به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا پرداخت و بیان کرد: برخی دلداگان غرب به دنبال این هستند که القا کنند، نتیجه انتخابات آمریکا برای ما مهم است؛ اما برای ما هیچ تفاوتی نمی‌کند که چه کسی انتخاب شود. 

 امام جمعه موقت شهرستان ریگان با اشاره به توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و علنی کردن روابط خود، گفت: آن ها با این اقدام به آرمان فلسطین خیانت کردند و غیرت خود را کنار گذاشتند. 

او با بیان اینکه دشمن در داخل کشور با بزرگ نمایی مشکلات و جنگ روانی به دنبال این است که مردم ما را ناامید کند، تصریح کرد: در فصل سرما، مشکلات بهداشت و درمان ما بیشتر می‌شود؛ بنابراین مسئولان باید از همین امروز آماده باشند و اجازه ندهند دشمنان از این مسائل سو استفاده کنند. 

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه بعضی خانواده‌ها به خاطر تورم و گرانی، توان تامین معیشت خود را ندارند، از مسئولان خواست: نظارت‌ها را بیشتر کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار