کد خبر: ۹۰۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 18 September 2020

 

 

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، عموزاده در پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: هزینه های برخی از برنامه های عمرانی شامل ترمیم سرویس های بهداشتی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و غیره از همین پول های جمع آوری شده مردم است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این در کارهای عمرانی و مرمت مصلی رشت مسکن و شهرسازی و شهرداری کمک کردند، اظهار داشت: در فضای بیرونی ، شبستان و سقف مصلی کارهایی انجام شده که شاید مشهود نباشد.

وی رنگ آمیزی مصلی را در مدت کوتاه آینده از جمله دیگر کارها عنوان و خاطر نشان کرد: یادواره شهدای گمنام آرمیده درجوار مصلی و شهدای مظلوم منا از جمله کارهای فرهنگی انجام شده در سال جاری است.

عموزاده با اشاره به برگزاری برنامه تفسیر سوره حدید توسط آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و دعای پرفیض توسل در سه شنبه های هر هفته همراه با نماز مغرب و عشا در مصلی تصریح کرد: ویروس کرونا موجب شده که برنامه های ما محدود شود.

وی بیان داشت: ویروس کرونا موجب شد که ۱۵ هفته نماز جمعه در مصلی کلانشهر رشت برگزار نشود اما هر هفته جمعه پیام جمعه توسط نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در فضای مجازی به صورت آنلاین پخش می شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار