کد خبر: ۹۰۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 18 September 2020

 

ملت ایران در برابر توطئه های پنهان دشمنان هوشیار باشد

اسالم- امام جمعه اسالم گفت: امروز دشمن سعی دارد از مسیر امنیت خارجی، سلامت، معیشت و امنیت داخلی به ما ضربه بزند لذا ما باید در مقابل نقشه‌های دشمنان هوشیار و بیدار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش اسالم تالش با اشاره به فرا رسیدن ماه صفر به بیان نحوست این ماه به خاطر مصیبت‌های وارده بر خاندان اهل بیت (ع) اشاره کرد و به پرداخت صدقه و خواندن دعاهای وارده که در دفع شر این ماه مؤثر است توصیه کرد.

وی به فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور تجاوز رژیم بعث عراق برای اشغال سه روزه ایران و مقاومت و ایستادگی هشت ساله مردم با ایمان ایران اسلامی است که نشان دادند با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی می‌کنند و ذره‌ای از آرمان و عقیده خود پا پس نمی کشند.

امام جمعه اسالم با اشاره به جنگ‌هایی که در آن کشورهای برای نجات مجبور به دادن امتیازات فراوان شده‌اند، افزود: در جنگ هشت ساله ملت با ایمان ایران نشان دادند به رغم کمبودها و مشکلات مادی و امکاناتی نیز می‌توان با قدرت ایمان ابرقدرت‌های دنیا را شکست داد و در مقابل زور طاغوت‌ها سر خم نکرد.

باقری ادامه داد: ملت ایران ایستادگی و مقاومت را از رهبران انقلاب آموختند که در سخت‌ترین شرایط، فتنه‌ها و تهدیدها هیچ گاه کشور و حتی محل سکونت خود را نیز ترک نکرده‌اند تا به مردم درس ایستادگی بدهند در حالی که سلاطین و شاهان بی کفایت گذشته همیشه در چنین مواقعی به خارج از کشور فرار می‌کردند.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس از راه جنگ نظامی برای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی وارد شد، افزود: در جبهه جنگ دشمن و امکانات او مشخص بود اما امروزه جبهه تغییر کرده و دشمن سعی می‌کند تجهیزات و نیروهای خود را پنهان کند.

وی ادامه داد: امروز دشمن سعی دارد از راه امنیت خارجی، سلامت، معیشت و امنیت داخلی به ما ضربه بزند لذا ما باید در مقابل نقشه‌های دشمنان هوشیار و بیدار باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار