کد خبر: ۹۰۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 17 September 2020

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراوان؛ 10 روز بعد از صف‌های طولانی گاز در شهرستان‌های شرق بلوچستان(سیب و سوران، مهرستان و سراوان) حالا صف‌های طولانی بنزین مردم کلافه کرده‌ است.  

یکی از شهروندان شهرستان سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از ساعت 10 تا 14 در صف بنزین بوده‌ام و زمانی که نوبت به ما رسید اعلام کردند که سوخت تمام شده و بعد از یک ساعت معطلی تازه سوخت‌گیری کردم.

وی افزود: صف‌های طولانی گاز، دفاتر پیشخوان و … تمام نشده و حل نشده‌اند که جایگاه‌های سوخت هم اضافه شده و در این گرما چندین ساعت سر صف بودم مسئولین شهرستان کجا هستند؟

این شهروند تصریح کرد: برخی رانندگان نیز خارج از صف از خروجی جایگاه وارد می‌شوند و خودروی خود را در نزدیکترین مکان برای دریافت سوخت پارک می‌کنند جایگاه‌داران و پمپچی‌ها نه تنها با این موضوع برخورد نمی‌کنند بلکه آنان را یاری هم می‌کنند.

وی گفت: در بسیاری از جایگاه‌های سوخت برخی رانندگان بدون منتظر ماندن در صف خودروی خود را در همان حوالی پارک می‌کنند و با مراجعه به جایگاه بنزین مورد نیاز خود را خارج از نوبت درون ظرف دریافت می‌کنند. مشکلات صف‌های طولانی در ایام سخت کرونا حل که هیچ در حال اضافه شدن هستند، از مسئولین مربوطه خواهان حل شدن هر چه زودتر این مشکلات در شهرستان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار