کد خبر: ۹۰۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 17 September 2020

 

در جلسه علنی شورای شهر رشت موضوع انتخاب شهردار رشت به‌منظور بررسی بیشتر گزینه‌ها به‌روز دوشنبه هفته آینده موکول شد.

انتخاب شهردار رشت به هفته آینده موکول شد/برخی افراد پای خود را از گردن رشت بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت امشب در یک‌صد و شصت و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به سی‌ویک شهریور مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رژیم بعثی عراق قصد داشت نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کند که با مقاومت و ایثار ملت بزرگ ایران اسلامی  که برگرفته از نهضت بزرگ عاشورا بود، حتی یک وجب از خاک میهن به دست متجاوزین نیفتاد.

انتظارات به‌حق شهروندان از شورا پیرامون انتخاب شهردار رشت
احمد رمضانپور با بیان اینکه در این جلسه شورا موضوع انتخاب شهردار رشت در دستور کار قرار دارد، افزود: کمتر از یک سال به عمر شورای پنجم رشت باقی‌مانده و انتخاب شهردار برای اعضای شورا و شهروندان نیز بسیار حائز اهمیت است، به‌یقین مردم از شورا انتظاراتی دارند که به‌حق است و فردی باید برای این جایگاه تعریف شود که از سابقه مدیریتی قدرتمند برخوردار باشد و سابقه فعالیت اجرایی نیز داشته باشد‌.

وی با تأکید بر اینکه افراد بومی فراوانی با چنین ویژگی‌هایی هستند، گفت: با توجه به اینکه به لحاظ زمانی فرصت کافی برای انتخاب شهردار رشت در اختیارداریم و گزینه‌های خوبی نیز برای این جایگاه مطرح هستند جلسه انتخاب شهردار رشت را به‌روز دوشنبه هفته آینده موکول می‌کنیم.

تحت‌فشار قرار دادن اعضای شورای رشت توسط دستگاه‌های بیرونی
عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه روندی پس از استعفای مسعود نصرتی از جایگاه شهردار در رشت آغاز شد، اظهار کرد: متأسفانه پس از استعفای نصرتی، این روند  به سمت و سویی رفت که درنهایت به انتخابی رسیدیم که از آن ناراضی بودیم.

برخی افراد پای خود را از گردن رشت بردارند
بهراد ذاکری با انتقاد از اینکه برخی از دستگاه‌ها و افراد خارج از شورا با تحت‌فشار قرار دادن اعضای شورا قصد دارند فرد موردنظر را برای تصدی جایگاه شهردار رشت تعرفه کنند، افزود: به این افراد توصیه می‌کنم پای خود را از روی گردن این شهر که به‌واسطه مشکلات در حال خفه شدن است بردارند و در غیر این صورت حقایق را حتی اگر به استعفایم منجر شود ادامه می‌دهم.

لایحه واگذاری خدمات بهره‌برداری و تعمیر ۶ جایگاه CNG شهرداری رشت در این جلسه شورا بررسی شد.

به گزارش فارس موضوع انتخاب شهردار رشت به‌منظور بررسی گزینه‌های موردنظر به‌روز دوشنبه هفته آینده موکول شد.

اسماعیل حاجی پور عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به این لایحه اظهار کرد: مزایده این مهم باید به‌منظور جلوگیری از هرگونه شائبه به‌صورت فراخوان انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار