کد خبر: ۹۰۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 17 September 2020

 

 

محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین اِعمال می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از اِعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از اِعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین خبر داد و اظهار داشت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه اِعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به میزان تردد در مبادی ورودی و خروجی استان گیلان گفت: با توجه به اینکه تعطیلات تابستان رو به پایان است لذا پیش‌بینی می‌شود که در روزهای پایانی شهریور ماه شاهد حجمی از تردد در مبادی ورودی و خروجی استان باشیم.

صفاری با بیان اینکه اِعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین با توجه به پایان یافتن تعطیلات تابستان ضرورت دارد افزود: طبق این  محدودیت ترافیکی، تریلرها و کامیون‌ها در زمان مشخص شده نمی‌توانند در مسیر قدیم رشت-قزوین تردد کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی روزهای پنجشنبه و جمعه 27 و 28 شهریور ماه از ساعت 12 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه نمی‌توانند در محور رشت-قزوین و بالعکس تردد کنند.

به گزارش تسنیم، استان گیلان با وجود اینکه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد اما متاسفانه حجم زیادی از مسافران در تعطیلات محرم و صفر در حال تردد در محورهای مختلف استان گیلان بودند.

محدودیت‌های ترافیکی بارها با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان و حجم ورود مسافران به این استان در ایام مختلف سال اِعمال شد اما عده‌ای همچنان بار سفر بسته و این استان را مقصد سفر خود قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار