کد خبر: ۸۹۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 16 September 2020

 

 

یک کارشناس داوری معتقد است که داور عمانی قضاوت خوبی در دیدار پرسپولیس ایران و التعاون عربستان داشت.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داور دیدار پرسپولیس ایران و التعاون عربستان گفت: داور عمانی در گذشته قضاوت‌های خوبی برای پرسپولیس نداشت و بازیکنان هم از این موضوع می‌ترسیدند. با این حال داور با دوندگی زیاد بازی را قضاوت کرد.

وی ادامه داد: تنها ایرادی که می‌توانم به این داور بگیرم، مربوط به قضاوت‌هایش هنگام جدال‌های هوایی بازیکنان بود که داور نمی‌توانست به خوبی خطای طرفین را تشخیص دهد. اخطارهایی که داور در نیمه اول و دوم به طرفین داد، درست بود.

این کارشناس داوری فوتبال با اشاره به برخورد توپ به دست بازیکن التعاون در داخل محوطه جریمه در دقیقه ۸۲ خاطرنشان کرد: در این صحنه بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند اما دستور داور برای ادامه بازی درست بود چرا که دست بازیکن التعاون فضایی را اشغال نکرده بود و در نتیجه برخورد توپ، خطا نبود.

پرسپولیس توانست این دیدار را با برتری یک بر صفر و با گل شجاع خلیل‌زاده تمام کند و با ۴ امتیاز سر و سامانی به وضعیت خود در جدول رده‌بندی در پایان دور رفت بازی‌ها دهد. شاگردان گل‌محمدی با ۴ امتیاز در تعقیب الدحیل و التعاون ۶ امتیازی هستند. در قعر جدول گروه نیز، شارجه امارات دیده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار