کد خبر: ۸۹۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 15 September 2020

 

 ضرورت تنفس سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات کرونایی

تابناک/رشت- استاندار گیلان خواستار تنفس سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات برای آسیب دیدگان کرونایی شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در دیدار با معاون اقتصادی رئیس جمهوری خواستار اختصاص تنفس سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات متقاضیان فاقد بیمه و نیز افزودن برخی مشاغل بومی آسیب دیده از کرونا که جزو رسته های اعلامی نیستند، بمنظور دریافت تسهیلات حمایتی، شد. 

وی خواستار تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه شد و افزود: اختصاص تنفس سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات متقاضیان فاقد بیمه و آسیب دیده از کرونا فاقد و افزودن برخی از مشاغل بومی آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات حمایتی که جزء ۱۴ رسته اعلامی نیستند، مورد انتظار است.

زارع همچنین تمدید زمان ارائه درخواست استفاده از مزایای مصوب بانک مرکزی به منظور امهال تسهیلات معوق واحدهای تولیدی با پرداخت هفت و نیم درصد از میزان بدهی را خواستار شد.

نماینده عالی دولت در استان به نقش کلیدی گیلان در ایجاد میز دبیرخانه اتحادیه اقتصادی اوراسیا اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های تفاهم نامه اقتصادی اوراسیا در جهت توسعه صادرات و واردات از مبادی گیلان می تواند بسترساز گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه شمالی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار