رئیس شبکه دامپزشکی رودسر با بیان اینکه یک قصاب متخلف در رودسر توسط بازرسین شبکه دامپزشکی به دادگاه معرفی شد، گفت: این قصاب به علت کشتار و عرضه غیرمجاز دام به ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سرهندی پیش از ظهر امروز در رودسر اظهار کرد: اکیپ‌های نظارت دامپزشکی رودسر به‌طور مستمر از مراکز کشتار، نگهداری محل و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازرسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک قصاب متخلف در رودسر توسط بازرسین شبکه دامپزشکی به دادگاه معرفی شد، افزود: این واحد متخلف به علت کشتار و عرضه غیرمجاز دام به ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی رودسر رعایت اصول بهداشتی به لحاظ تأمین سلامت عمومی جامعه و صیانت از حقوق شهروندان را ضروری خواند و گفت: طبق قانون و به‌منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک، کلیه دام‌های کشتار قبل و بعد از کشتار توسط بازرسان دامپزشکی موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی از شهروندان خواست تا از خرید لاشه‌های فاقد مهر و لیبل در قصابی‌ها به‌منظور جلوگیری از به خطر افتادن سلامت خانواده‌ها خودداری کنند، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره چهاررقمی ۱۵۱۲ تماس حاصل نمایند.