کد خبر: ۸۹۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 14 September 2020

 

شهرداری آستارا میزبان پاس همدان شد

آستارا- جلسه قرعه کشی مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار تیم شهرداری آستارا در دیدار رفت در انزلی میزبان پاس همدان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور ظهر دوشنبه با حضور نمایندگان تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و پاس همدان و همچنین با حضور حسین عبداللهی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری، سهیل مهدی سرپرست مسابقات، مهرداد شفیعی راد مسئول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و امیرحسین روشنک از کمیته مسابقات در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری آستارا در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: قرعه کشی دیدار پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در سازمان لیگ فوتبال ایران با حضور نمایندگان دو تیم شهرداری آستارا و پاس همدان در تهران برگزار و طی آن معین شد که تیم فوتبال شهرداری آستارا در دیدار رفت این بازی حساس در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال پاس همدان باشد.

آرش بابلیان، افزود: دیدار رفت تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و پاس همدان در تاریخ ۳۰ شهریور و رأس ساعت نوزده و با یک نیمه در روز روشن و یک نیمه زیر نور ورزشگاه و در استادیوم تختی انزلی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه حاجی بابایی همدان و به میزبانی تیم فوتبال پاس همدان برگزار خواهد شد، گفت: دیدار برگشت در تاریخ ششم مهرماه سال جاری انجام خواهد شد و دو تیم به مصاف هم خواهند رفت.

مدیر عامل شهرداری آستارا با اشاره به آمادگی و تمرینات خوب این تیم، افزود: امیدواریم که تیم فوتبال شهرداری آستارا در مجموع برابر تیم فوتبال پاس همدان به برتری دست یابد تا به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور و به عنوان نماینده شایسته فوتبال استان گیلان صعود کند.

بابلیان، بیان کرد: با توجه به کسب مقام دوم تیم‌های شهرداری آستارا در گروه الف و پاس همدان در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، این دو تیم در مرحله پلی آف و در دیدار رفت و برگشت رو در روی هم قرار می‌گیرند تا برنده مجموع این دو دیدار، جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار