کد خبر: ۸۹۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 13 September 2020
 

شهردار رشت طی احکام جداگانه ای چندین مدیر ارشد و میانی شهرداری را برکنار و افراد جدیدی را منصوب کرده است. 

 

 در حالی که بار دیگر روند استیضاح ناصر حاج محمدی آغاز شده است ، شهردار رشت در انتصابات تازه ای دست به تغییر و تحولات جدیدی در شهرداری زده است  تا نشان دهد که مایل است همچنان در مسند خود باقی بماند.

در انتصابات جدید که تا ساعاتی دیگر به طور رسمی اعلام می شود نام چند مدیر سابق شهرداری به چشم می خورد که در طول دوران شهردار فعلی به حاشیه رفته بودند. همچنین جایگاه مدیریتی چند مدیر نیز دچار تغییر و تحول شده است. 

به طور مثال مرتضی شریفی از شهرداران سابق مناطق در دوران گذشته به عنوان سرپرست شهرداری منطقه 2 منصوب شد. مصطفی گلشنی مدیریت سرمایه انسانی شهرداری نیز به عنوان مدیر منطقه 5  فعالیت خواهد کرد. 

همچنین  محمدرضا شیرزاد  از معاونین سابق امور مالی و  اقتصادی شهرداری به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منصوب شده است. بابک رمضانی معاونت فعلی خدمات شهری نیز به عنوان سرپرست سازمان میادین و مشاغل شهری جایگزین مرتضی عاطفی شده است. مرتضی عاطفی نیز به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری منصوب شد. 

از دیگر انتصابات جدید شهردار می توان به انتصاب سیده مریم رضاطبع ( مدیر سابق ارتباط با رسانه شهرداری ) به عنوان  سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه، سید مصطفى ملت دوست مدیر حقوقى، یوسف یزدانی  مدیر اموراداری، سازمان نعمتی مدیر املاک، نرجس محمودی مدیر اداره حرائم و ساسان نعمتی مدیر املاک شهرداری رشت اشاره کرد.

همچنین  اصغرزاده و امید محبی دو مشاوری که شهردار خودش آن ها را با خود به شهرداری رشت آورده بود از کار کنار گذاشته شدند. امید محبی مشاور شهردار در مدیریت شهری بود که در چند مدت گذشته حواشی مختلفی برای وی ایجاد شده بود. شهردار رشت در جلسه سوال اعضای شورا مدعی بود حکم محبی به صورت انشایی  ابلاغ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار