کد خبر: ۸۹۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 12 September 2020

 

امروز در نشست شورای اداری فومن با قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین صفوی حجت الاسلام والمسلمن محمد امین نقدی بعنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.

 
تکریم و معارفه امام جمعه فومنبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ محمدرضا محسنی فرماندار فومن در نشست نماز جمعه را پایگاه مهم فرهنگی و تبلیغی اسلام و انقلاب اسلامی دانست و افزود : همکاری دستگاه های اجرائی بعنوان یاوران توانمند امامان جمعه ،  در پشبرد اهداف عالیه فرهنگی انقلابی بسیار موثر است. 
حجت الاسلام والمسلمین عادلی مدیر دفتر شورای سیاست گزاری ائمه جمعه گیلان نیز گفت :
امامان جمعه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای بیان دستاوردها و مشکلات هستند.
خلیل بهروزی فر نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هم ضمن محکوم کردن اهانت یک روزنامه فرانسوی به مقدسات اسلامی گفت :  دشمنان اسلام تلاش می کنند با اینگونه حرکتهای اهانت آمیز بین مسلمانان تفرقه ایجاد‌کنند ‌اما امت اسلامی بیدارتر و‌ مستحکم تر به راه اسلام ناب محمدی ادامه می دهند.
مراسم  تکریم و معارفه امام جمعه فومن  در نماز جمعه این شهر هم برگزار شد.
امام جمعه جدید فومن در نخستین  نماز جمعه این شهر با محکوم‌کردن اهانت نشریه فرانسوی نسبت به ساحت مقدس پیامبر‌نور و رحمت حضرت محمد صلوات الله علیه گفت :
این حرکت توهین آمیز که با برنامه ریزی دنیای غرب انجام گرفته است  نشانه عجز دشمنان در مقابل فرهنگ‌ انسان ساز اسلام ناب محمدی (ص) است.
حجت الاسلام والمسلمین نقدی در ادامه  با اشاره ‌به افزایش قیمت تعدادی از نهاده های کشاورزی بویژه کود شیمیایی افزود : در سال جهش تولید افزایش قیمت نهاده های کشاورزی مشکلات ‌زیادی برای کشاورزان ایجاد می کند  که مسئولان باید‌ در این خصوص چاره اندیشی کنند.
نماز جمعه شهر کومله هم امروز به امامت حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین علیرضا محیطی اقامه شد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا محیطی با اشاره به توهین به مقدسات  اسلامی گفت :  اقدام تحریک آمیز و شیطانی نشریه فرانسوی در امتداد اسلام هراسی دشمنان است و مسلمانان جهان باید در برابر این دسیسه‌های دشمن محکم بایستند و در این خصوص برخورد قاطع کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار