کد خبر: ۸۹۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ 11 September 2020

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دل‌خوش کردن به سیاست‌گذاری‌ دولت‌های غربی یعنی سوخت کردن فرصت‌های داخلی بیان کرد: برای رفع مشکل اقتصادی که روز بروز سخت‌تر می‌شود و بی‌ثباتی و گرانی و تورم بی‌سابقه کمر مردم را شکسته با اتکا به نیروی انسانی و سرمایه داخلی و برنامه‌ریزی‌های مدون باتدبیری راسخ قابل‌حل است.

دل‌خوشی  به سیاست‌گذاری‌‌های غرب یعنی سوختن فرصت‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام شیطانی و خبیثانه نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) اظهار کرد: این عمل وقیحانه نشانه درماندگی و یأس استکبار جهانی در مقابله با موج اسلام‌خواهی به‌منظور عقده‌گشایی و شکست‌های پی‌درپی خود در نهضت مقاومت است.

وی با بیان اینکه دوران حکومت صهیون دیگر به پایان خود رسیده است، گفت: اسرائیل به نهایت ضعف و استیصال رسیده و در جریان نقشه معامله قرن و با عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل نیز نه‌تنها به نیات شوم خود نمی‌رسد بلکه نابودی و سقوط  این رژیم نزدیک است.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اذعان به اینکه صحنه سیاسی انتخابات آمریکا، سیاست خصمانه آن را با ایران تغییر  نخواهد داد، تصریح کرد: شروع مبارزات انتخاباتی در آمریکا بین جمهوری خواهان و دموکرات‌ها، برخی‌ها را در داخل کشور امیدوار نکند و گمان نبرند، اگر دموکرات‌ها پیروز شوند آمریکا دوباره به برجام برمی‌گردد و همین یک برگ برنده‌ای برای عده‌ای در انتخابات ۱۴۰۰ ایران است.

خطیب جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دل‌خوش کردن به سیاست‌گذاری‌ دولت‌های غربی یعنی سوخت کردن فرصت‌های داخلی بیان کرد: برای رفع مشکل اقتصادی که روز بروز سخت‌تر می‌شود و بی‌ثباتی و گرانی و تورم بی‌سابقه کمر مردم را شکسته با اتکا به نیروی انسانی و سرمایه داخلی  و برنامه‌ریزی‌های مدون باتدبیری راسخ قابل‌حل است. 

راشدی نوری با بیان اینکه وضعیت اداره مملکت هیچ‌گونه سنخیتی با اهداف و آرمان‌های امام و شهدا و مردم انقلابی ندارد، گفت: مسؤولین، به فکر مردم باشید و به میان مردم بروید و با بررسی‌های میدانی و عمل‌گرایانه باری از مشکلات مردم را کم کنید.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه گامی مثبت در جهت کاهش آلام  آسیب دیدگان اقتصادی با توجه به شرایط موجود کشور است، تصریح کرد: باتدبیر مقام معظم رهبری در سراسر کشور طرح همدلی مؤمنانه در حال  انجام است و تداوم دارد، اما تاکی می‌شود با بسته‌های معیشتی، مردمی را که تحت‌فشار گرانی و تورم، استخوانشان خورد شده را، راضی نگه داشت.

راشدی نوری اقدام رئیس مجلس در نظارت میدانی و مشاهده مشکلات مردم خوزستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در صورتی این حرکت‌ها ارزشمند است که اولاً تداوم داشته باشد و ثانیاً برای رفع این مشکلات اقدام عملی و سریع صورت گیرد و انتظار از یک مجلس انقلابی نیز عمل‌گرا بودن سکان‌داران مجلس نشین در راستای حل معیشت و مشکلات مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار