کد خبر: ۸۹۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ 11 September 2020

 

امام‌جمعه املش با اشاره به رهاشدگی بازار و گرانی کالاها گفت: دستگاه قضائیه قاطعانه با مفسدان اقتصادی برخورد و دستشان را قطع کند.

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته در مصلای املش برگزار شد، با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (س) اظهار کرد: این اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام روز گذشته توسط ملت ایران به‌شدت محکوم شد و این حرکت‌ها باید ادامه‌دار باشد.

 وی با اشاره به اینکه اهانت به پیامبر اسلام و قرآن کریم مدتی است که براثر غفلت جهان اسلام در کشورهای اروپایی و غربی موردتوجه دشمنان اسلام قرارگرفته است، افزود: چنین رفتارها و حرکت‌های مذبوحانه و نابخردانه ایادی استکبار نشان‌دهنده عجز و نانوانی دشمن در مقابل قدرت جهان اسلام است.

امام‌جمعه املش با بیان اینکه توهین به مقدسات جهان اسلام به معنی توهین به همه ادیان الهی است، تصریح کرد: پشت‌صحنه این اقدام تحریک‌آمیز و شیطانی نشریه فرانسوی دسیسه‌های آمریکا است که بزرگ‌ترین ضربه را از مسلمانان جبهه مقاومت خورده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان باید در برابر این دسیسه‌های دشمن محکم بایستند و برخورد کنند، گفت: ملت ایران از مسؤولین کشور به‌ویژه وزارت خارجه انتظار دارند که برخورد جدی و قاطع با کشور فرانسه داشته باشند و حداقل سفیر این کشور را احضار و یا اخراج کنند.

رنجبر با اشاره به رهاشدگی بازار و گرانی کالاها بیان کرد: متأسفانه شانه‌های مردم زیر بار گرانی سنگینی می‌کند و اهتمام ویژه هر سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه برای حل مشکلات گرانی بازار ضروری است.

وی برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را مطالبه مردم خواند و افزود: دستگاه قضائیه قاطعانه با مفسدان برخورد و دستشان را قطع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار