کد خبر: ۸۹۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 09 September 2020

 

اقدام نشریه فرانسوی نماد وقاحت رسانه های خودفروخته به استکبار است

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر گرامی گفت: اقدام نماد وقاحت رسانه های خودفروخته به استکبار است.

حجت الاسلام مجتبی اشجری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهانت و بی‌احترامی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) توسط نشریه فرانسوی، اظهار کرد: اهانت به پیامبر گرامی اسلام و سایر پیامبران الهی از سوی هر شخص، نهاد و رسانه‌ای باشد قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه تکرار این اقدام از سوی یک نشریه فرانسوی نهایت وقاحت رسانه‌های خود فروخته به استکبار جهانی است، افزود: شبیه این رفتار فقط در سناریوهای اسلام هراسی و اسلام ستیزی شیطان بزرگ و صهیونیسم بین‌الملل یافت می‌شود.

اشجری با اشاره به اینکه اقدام موهن نشریه فرانسوی مبنی بر تکرار اهانت به رسول عالیقدر خداوند (ص) به بهانه تکراری و غیرقابل پذیرش آزادی بیان در محکمه افکار عمومی جهان به شدت محکوم است، تصریح کرد: اهانت به پیامبر عظیم‌الشان (ص)، بی‌حرمتی به همه ادیان الهی، ارزش‌های اسلامی و عقاید یک میلیارد مسلمان جهان است.

حجت‌الاسلام اشجری، سکوت در برابر هتاکی نشریه فرانسوی را موجب تشویق اهانت‌کنندگان به ادامه فتنه‌انگیزی دانست و اظهار کرد: قطعاً اینگونه اهانت‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و اهانت‌کنندگان منتظر پاسخی دندان‌شکن از سوی کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید به اینکه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به‌شکل جدی و قاطع در برابر پدیده شوم و شیطانی اهانت به مقدسات دین مبین اسلام موضع‌گیری کند، بیان کرد: با فشار افکار عمومی جهان به دولت فرانسه، این کشور مجبور به برخورد با اینگونه هتاکی‌ها و اهانت‌ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار