درگیری رسانه‌ای شدید فرهاد مجیدی و سعادتمند کار دست استقلال داد و تیم آماده و پرروحیه آبی‌ها در فینال مغلوب تراکتوری های پرانگیزه شد تا استقلال فصل را بدون فتح جام تمام کند. به این ترتیب مجیدی هم طبق وعده قبلی از سمت خود کنار می‌رود
کد خبر: ۸۹۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 03 September 2020

فینال پرگل و جذاب جام حذفی بین تیم‌های استقلال و تراکتور در نهایت با برتری سرخپوشان تبریزی به پایان رسید و تیم تراکتور برای دومین بار در تاریخ ۵۰ساله اش قهرمان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال جام حذفی فصل 98-99 بین تیم‌های استقلال و تراکتور از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد. در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تراکتور به پایان رسید. نیمه نخست این بازی پرحادثه با برتری قاطع سه بر صفر استقلال پایان یافته بود.

کارت زرد: میثم تیموری (دقیقه ۷)، اکبر ایمانی (دقیقه ۳۸)، احسان حاج صفی (دقیقه ۹۱) و ساسان انصاری (دقیقه ۵۳) از تراکتور و فرشید اسماعیلی (دقیقه ۸۸) از استقلال.

کارت قرمز: ساکت الهامی (دقیقه ۶۳) از تراکتور.

گل ها: محمدرضا خانزاده (دقیقه ۱۷)، اشکان دژاگه (دقیقه ۳۴) و اکبر ایمانی (دقیقه ۴۱) از تراکتور و مهدی قایدی (دقیقه ۵۰)  و ارسلان مطهری (دقیقه ۷۹) از استقلال.

استقلال ۲ - تراکتور ۳ ؛ تبریز سرانجام فاتح جام شد / کامبک ناتمام پسران آبی در شب وداع مجیدی

پیش از این مسابقه جدال لفظی فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال سناریو ناکامی آبی پوشان در این فصل را رقم زد و تراکتوری که چند سالی با تعویض مربیان پی در پی در گرفتن جام ناکام بود به عنوان قهرمانی رسید و دومین قهرمانی خود را در جام حذفی تجربه کرد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی (79 - میلاد زکی‌پور)، مهدی قائدی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی (46 - ارسلان مطهری)، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده (74 - محمدرضا آزادی (9+90 - مهدی ببری)، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، میثم تیموری، اشکان دژاگه (88 - رضا شکاری)، احسان حاج‌صفی و مهدی تیکدری.

 

شرح گل:

استقلال صفر - تراکتور 1 (محمدرضا خانزاده - دقیقه 17): محمدرضا خانزاده از درون محوطه جریمه با ضربه چیپ دروازه حسینی را باز کرد. این گل در حالی به ثمر رسید که حسینی چند متر از دروازه جلو آمده بود.

 

 

تراکتور 2 - استقلال 0 (اشکان دژاگه دقیقه 34): ضد حمله تراکتوری ها با پاس احسان حاج صفی به اشکان دژاگه همراه شد و در حالی که عارف غلامی برای او مزاحمت ایجاد کرده بود، دژاگه به زیبایی دروازه حسینی را گشود.

تراکتور 3 - استقلال 0 (اکبر ایمانی - دقیقه 41): سانتر اشکان دژاگه روی دروازه استقلال از سیدحسین حسینی گذشت و اکبر ایمانی با ضربه سر از زاویه بسته گل سوم را به ثمر رساند.

استقلال 1 - تراکتور 3 (مهدی قایدی - دقیقه 51): حمله همه جانبه آبی ها به سانتر وریا غفوری و ضربه سر مهدی قایدی ختم شد که این توپ در درون دروازه اخباری جای گرفت.

استقلال 2 - تراکتور 3 (ارسلان مطهری - دقیقه 80): دوباره وریا گلسازی کرد؛ سانتر تماشایی از سمت راست پس از یک سرتوپ روی سر ارسلان مطهری نشست تا این مهاجم گلزن اختلاف را به حداقل برساند.

 

استقلال سهمیه پلی‌آف آسیا را گرفت، تراکتور سهمیه مستقیم

با قهرمانی تراکتور، این تیم به همراه پرسپولیس به عنوان دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهند بود و تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران باید در پلی‌آف قرار بگیرند و برای صعود به مرحله گروهی رقابت کنند. پس از پایان رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا، قرعه کشی مسابقات برای فصل آتی انجام خواهد شد تا حریف تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی و سپس پلی‌آف مشخص بشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار