کد خبر: ۸۹۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 27 August 2020

 

تکلیف قرارداد روحانیون شهرداری رشت مشخص شود

عضو شورای شهر رشت گفت: تاکنون شهردار پیرامون تعیین تکلیف روحانیونی که به‌عنوان امام جماعت با شهرداری رشت مشغول همکاری هستند اقدام نکرده است.

به گزارش ایمنا، حجت جذب در جلسه شورای شهر رشت اظهار کرد: سیاهپوش نشدن شهر در ایام سوگواری ماه محرم موضوعی است که پیش از این توسط شهرداری رشت در دیگر مناسبت‌ها نیز مشاهده شد و باید از این بابت به شهرداری تذکر داده شود.

وی با بیان اینکه گویا شهردار رشت با روحانیت مشکل دارد، افزود: تاکنون شهردار رشت، پیرامون تعیین تکلیف روحانیونی که به‌عنوان امام جماعت با شهرداری رشت مشغول همکاری هستند اقدام نکرده است.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: بیش از پنج ماه است این ۲۰ روحانی در شهرداری حضور دارند اما قراردادشان بسته نمی‌شود و در شأن روحانیون نیست که اینگونه با آنان رفتار شود.

سید امیرحسین علوی عضو دیگر شورا با تأکید بر اینکه این روزها انتقاداتی پیرامون آماده‌سازی محیط شهری در برگزار شدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) مطرح شده، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، انتظار می‌رفت اقدامات خلاقانه‌تری در آماده‌سازی محیط شهری در این ایام مشاهده شود.

وی تاکید کرد: نبود هماهنگی‌های لازم که ناشی از خستگی و برخی از دغدغه‌های نیروهای شهرداری به‌واسطه مشکلات متعدد است موجب بروز این گلایه‌ها شده و اینکه مدیری از شهرداری رشت به خود اجازه دهد که اسامی اعضای شورا را در پوشاندن ضعف‌هایی که از جانب خودشان رقم خورده به زبان بیاورد نیز موضوع قابل‌تأملی است که انتظار می‌رود از این بابت تذکر لازم داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار