کد خبر: ۸۹۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 27 August 2020

 

تابناک/در پنجمین روز از هفته دولت چند پروژه گردشگری، کشاورزی و ورزشی در شهرستان لنگرود بااعتبار بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی بیش از ۲۵ نفر به بهره‌برداری و افتتاح رسید.

بهره‌برداری از ۲۱۰ میلیارد طرح گردشگری، کشاورزی و ورزشی در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، صبح امروز و در پنجمین روز از هفته دولت چند پروژه گردشگری، کشاورزی و ورزشی در این شهرستان و با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری و افتتاح رسید.

مجتمع تفریحی گردشگری در ۶ طبقه بااعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد که زمینه اشتغال ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم فراهم شد.

بهره‌برداری از یک مجموعه ورزشی و افتتاح هم‌زمان ۲۰ طرح عام‌المنفعه از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور استاندار گیلان صورت گرفت، این تعداد پروژه که با مشارکت شهرداری لنگرود و بخش خصوصی بااعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده، پنج نفر ظرفیت اشتغال‌زایی دارد.

همچنین سه گلخانه و هفت پروژه زیربنایی کشاورزی در چاف و چمخاله شهرستان لنگرود، بااعتباری حدود ۴۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ارسلان زارع استاندار گیلان همچنین، از روند اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه در این شهرستان بازدید کرد، در جریان اجرای این طرح ۵۰۰ بسته معیشتی بااعتبار یک‌صد و پنجاه میلیارد ریال بین افراد نیازمند و کم برخوردار شهرستان لنگرود توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار