برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور امسال با افزایش ۱۴ درصدی ۴۰ هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 26 August 2020

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در کاشان گفت: این اعتبار از محل عوارض سوخت سال گذشته ۳۵ هزار میلیارد ریال بود که امسال به ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید و با توجه به سرانه جمعیتی زیر پوشش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تخصیص داده خواهد شد.
مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه برای کلان شهر‌ها هم از محل اوراق مشارکت، طرح‌های بزرگی همچون نوسازی ناوگان حمل و نقل قابل حمایت است گفت: در بودجه امسال ۸۰ هزار میلیارد ریال دیده شده که بسته به نیاز کلان شهر‌ها و شهر‌های بزرگ تقسیم خواهد شد.
وی به ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور هم اشاره کرد و گفت: برای تکمیل همه طرح‌ها حدود ۸۰۰ هزار میلیارد تومان نیاز دارد و بسیاری از آن‌ها مربوط به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که از جمله پنج هزار طرح دهیاری‌ها هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در هفته دولت امسال در استان اصفهان هم طرح‌های بسیار متنوعی با کاربری‌ها و سرانه‌های مختلف شاهدیم و از جمله در کاشان ۲۷۸ طرح شامل ۲۵۷ مورد آغاز بهره‌برداری و ۲۱ مورد آغاز عملیات اجرایی داریم و در کنار آن طرح‌های شهری در قالب چلچراغ نیز آماده افتتاح شده که بیست و هشتمین طرح به صورت نمادین در راوند کاشان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار