بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 05 September 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

مراسم ختم علی طباطبایی برگزار شد

مراسم ختم مرحوم علی طباطبایی بازیگر سینما بعدازظهر روز جمعه 13 شهریور ماه با حضور جمعیت مردمی، سینماگران و اهالی هنر برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران: مراسم ختم مرحوم علی طباطبایی بازیگر سینما بعدازظهر روز جمعه 13 شهریور ماه با حضور جمعیت مردمی و هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

بنابر این گزارش چهره هایی چون مصطفی زمانی، همایون ارشادی، مجید یاسر، فرهاد فائمیان، رضا ناجی، داریوش ارجمند، سروش صحت، حسن پورشیرازی، مهدی امینی خواه، بیژن امکانیان، همایون اسعدیان، مازیار میری، مرتضی شایسته، محسن علی اکبری، محمدرضا شفیعی، حسین فرح بخش، میلاد کی مرام، امیرحسین رستمی، جواد رضویان، علیرضا امینی، امین تارخ، مهران غفوریان، بیژن امکانیان، مهدی سلوکی و پدر مرتضی پاشایی در این مراسم حضور داشتند.

از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به حضور حبیب محبیان خواننده لس آنجلسی و آرمین زارعی ( آرمین 2 اف ام) خواننده زیر زمینی اشاره کرد.

 کامنت اوباما برای عکسی از یک کودک تبریزی

عکاس «مردم نیویورک» عکسی در صفحه فیسبوک خود از یک کودک 10 ساله تبریزی به همراه پدرش منشر کرد، که رئیس جمهور آمریکا را تحت تاثیر قرار داد و اوباما زیر این عکس کامنت گذاشت.

براندون سنتون عکاس «مردم نیویورک» چند وقتی است در ایران سفر می کند و عکس هایی از ایران به همراه روایت هایی از آنها در صفحه فیسبوک خود می گذارد. او در آخرین پست خود، عکسی از یک پدر و پسر در تبریز گذاشته است.

پدر این پسر چنین به براندون سنتون گفته است: امروز تولد 10 سالگی او بود، او کودکی بسیار احساساتی است، یک بار وقتی 5 سال داشت با من به مغازه آمد و با هم زردآلو خریدیم. من به او اجازه دادم کیسه های زردآلو را حمل کند، او کمی عقب تر از من راه می رفت وقتی به او گفتم زردآلوها را به من بده گفت نمی توانم من همه اش را به بقیه داده ام! من می دانستم که دارم یک فرد انسان دوست تربیت می کنم.

این داستان کودک ایرانی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا را هم تحت تاثیر قرار داده است. او زیر این عکس چنین کامنت گذاشته: چه داستان الهام برانگیزی. به عنوان پدر یکی از چیزهایی که شما را خیلی خوشحال می کند این است که نتیجه کارهایی که برای فرزندتان انجام داده اید را آرام آرام در اخلاق کودکتان ببینید. این داستان واقعا احساس خاصی را در من القا می کند. امیدوارم این کودک هیچ وقت تمایلش را برای کمک به دیگران از دست ندهد. من تمام تلاشم را می کنم تا جهان را به مکانی تبدیل کنم که جوانانی مثل او با تمام پتانسیل هایش زندگی کنند. (اگر هم او را روزی ملاقات کنم،امیدوارم برایم زرد آلو نگه دارد)

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در پایان این کامنت که از فیسبوک کاخ سفید نوشته شده بود کلمه «بو» (bo) نوشته شده است به این معنا که اوباما خودش این کامنت را گذاشته است.

منبع: دیلی میلش




رامبد جوان نتایج استندآپ کمدی را اعلام کرد + عکس

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نتایج مسابقه ی ایستاده با طنز (استندآپ کمدی) برنامه خندوانه را منتشر کرده است.
تابناک گیلان؛  یک هفته از شروع مسابقه ایستاده با طنز یا همان استندآپ کمدی در برنامه پرمخاطب خندوانه می گذرد، در این مسابقه قرار است 16 نفر از بهرتین کمدین های سینما و تلویزیون ایران دو به دو با یکدیگر به رقابت به پردازند تا برترین ها مشخص شود تاکنون شش نفر از این 16 نفر بروی صحنه آمده اند که گروه های دو نفره ی آنها به شرح زیر است:

الیکا عبدالرزاق - بیژن بنفشه خواه
علی مسعودی - امیر کربلایی زاده
امیر مهدی ژوله - هومن حاج عبداللهی

الیکا عبدالرزاق در استندآپ کمدی خود خبر از حمایت بانوان ایرانی داد و انگار این حمایت به ثمر نشسته و توانسته 62 درصد از آرا را به خود اختصاص دهد و بیژن بنفشه خواه را پشت سر بگذارد، نتایج این گروه به طور دقیق و بنابه آنچه رامبد جوان در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر کرده است بدین شرح اشت : 688977 نفر به الیکا عبدالرزاق و 429126 نفر به بیژن بنفشه خواه رای داده اند.

علی مسعودی در استندآپ کمدی خود ژیان پدرش را روشن کرد تا بتواند 58 درصد از آرا را به خود اختصاص دهد و بدین ترتیب نتایج این گروهم مشخص شود، 806132 نفر به علی مسعودی و 582958 نفر به امیر کربلایی زاده رای داده اند.

رامبد جوان نتایج استندآپ کمدی را اعلام کرد + عکس


شب گذشته هم امیر مهدی ژوله و هومن حاج عبداللهی هم برروی صحنه آمده اند که هنوز یک هفته برای کسب رای مخاطب ها فرصت دارند، البته تا این ساعت امیر مهدی ژوله توانسته با تعریف کردن خاطره ای از دوران کودکی خود و مقایسه آن با کودکان امروزی گوی سبقت را از هومن حاج عبداللهی برباید.

رامبد جوان نتایج استندآپ کمدی را اعلام کرد + عکس

گفتنی است برنامه خندوانه هرروز راس ساعت 11 از شبکه نسیم پخش می شود و روزهای پنجشنبه و جمعه مسابقه ی استندآپ کمدی برگزار می شود.




دستور نعمت‌زاده به خودروسازان برای تحول و بهبود کیفیت صادر شد؛

اولین پیروزی کمپین خرید خودروی صفر ممنوع

تابناک گیلان - وزیر صنعت، معدن و تجارت بالاخره در مقابل کمپین خرید خودرو صفر ممنوع، راضی به صدور دستور تحول در صنعت خودرو شد.

وزیر صنعت دولت یازدهم پس از کش و قوس‌های فراوان با صدور دستوری که امروز توسط سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو قرائت شد، به خودروسازان دستور داد تا برای بهبود کیفیت و تحول جدی در صنعت خودرو اقدام کنند. به نظر می‌رسد، مردم حالا منتظر تمکین خودروسازان به این دستور هستند. اکنون خودروسازان در برابر آزمونی سخت قرار گرفته و درصورت عدم تدبیر مسئله قیمت و کیفیت خودروی ملی، هم زمان دربرابر دولت و مردم قرار خواهند گرفت. انتشار خبر کاهش ظرفیت تولید خودرو و تمدید تعطیلات تابستانی در ایران خودرو و فروش نرفتن ۳۰ هزار خودرو سایپا در چند وقت اخیر موجی از رضایت در بین مردم را به دنبال داشت.

با بالا گرفتن انتقادات و جبهه گیری مردم در برابر خودروسازان داخلی امروز خبری منتشر شد که نشان دهنده عقب نشینی دولت در برابر خواسته مردم بود.

بر همین اساس وزیر صنعت دستور تشکیل ستاد ویژه تحول و بهبود کیفیت در صنعت خودرو را با مشارکت کلیه ذینفعان این صنعت داد و معاونت امور صنایع این وزارتخانه را مسئول پیگیری وظایف محوله در این رابطه کرد.

ساسان قربانی سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو  با اشاره به برگزاری سی و سومین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو با حضور تمامی اعضا به اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه پرداخت.

به گفته قربانی ،‌نعمت زاده در  بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه بر ضرورت مشتری مداری و جلب رضایت مشتری  از نظر تولید محصولات و خودروهای با کیفیت بالا تاکید کرد و گفت: ما حق تحویل خودروی معیوب  به مشتری را نداریم و در این رابطه باید پایش کیفیت به صورت ماهانه صورت بگیرد تا بتوانیم کنترل دقیقی بر محصولات تولیدی داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تاکیدکرد: ما نباید عیب خود را مخفی کنیم، چرا که وقتی اشکالات را مطرح و صادقانه با مشتریان برخورد می کنیم قطعا پاسخ درست دریافت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مقابل خطاهایی که خودروسازان مرتکب می شوند باید طبق دستورالعمل و قوانین مصوب هزینه آن را به مشتری پرداخت کنند.

دلجویی مجری تلویزیون از نماینده محذوف

محمدحسین رنجبران مجری برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با نگارش متنی از حمید بعیدی‌نژاد رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده ایران دلجویی کرد.

خبرآنلاین: محمدحسین رنجبران مجری برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با نگارش متنی از حمید بعیدی‌نژاد رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده ایران دلجویی کرد.

شب گذشته برنامه «گفت‌وگوی ویژه» که قرار بود با حضور علیرضا زاکانی رییس کمیته بررسی برجام در مجلس و دکتر بعیدی‌نژاد عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده برگزار شود با یک اتفاق عجیب روبرو شد.

این نشست با مخالفت زاکانی نماینده مجلس روبرو شد و او عنوان کرد که حاضر نیست در برابر بعیدی‌نژاد بنشیند و به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده را در بحث مشارکت دهد.

بدین ترتیب سردبیر و تهیه‌کننده گفت‌وگوی ویژه خبری نیز در اقدامی توهین‌آمیز، از بعیدی‌نژاد خداحافظی کرده و اجازه حضور او در برنامه را ندادند.

حالا محمد حسین رنجبران مجری این برنامه در صفحه اینستاگرام خود درباره این اتفاق نوشته است:‌ «بعضی لحظات به تلخ‌ترین لحظات آدم تبدیل میشه اما در عین حال عبربعضی لحظات به تلخ ترین لحظات آدم تبدیل میشه اما در عین حال عبرت آموز هم هستند دیشب از آن شب های ماندگار تلخ و شیرین بود برای من،تلخ از آن جهت که ناخواسته در برخوردی که به هیچ وجه نمی پسندیدم سهیم شدم (و البته این موقعیت های ناخوسته از وجوه نا خوشایند حرفه ماست) ، شیرین از آن جهت که بزرگواری یک انسان شریف در چنین موقعیت ناخوشایندی برایم تجربه ای ماندگارشد، دکتر حمید بعیدی نژاد رو می شناختم و پیش از این در یک برنامه دانشگاهی با او هم صحبت شدم اما دیشب در دومین برخوردمان یک درس اخلاقی بزرگ را نه از یک مدرس اخلاق بلکه از یک چهره سیاسی آموختم.

دیشب این دیپلمات نام آشنا درس تواضع، صبر،ادب و اخلاق سیاسی را برایم در کمتر از دو دقیقه معنا کرد، کاری ندارم که برجام نتیجه اش در مجلس و شورای عالی امنیت ملی چه می شود یا آمریکایی ها به آن چه رایی خواهند داد،کاری ندارم کفه مثبت یا منفی آن برای کشور چقدر است، کاری ندارم که تحلیل و نظر شخصی ام در این باره چیست اما آرزو دارم همه دیپلمات ها و سیاستمداران ما آراسته به اخلاق و ادب و منطق باشند دیشب یاد تذکرات پی در پی آقایمان افتادم به سیاسیون که اخلاق باید سرلوحه کارتان باشد....»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار