کد خبر: ۸۸۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 15 August 2020
شهردار بندر مرزی آستارا ضمن دیدار با آزادگان سرافراز از ایثارگری های آنان در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در آستانه ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی؛ شهردار آستارا به همراه رییس اداره بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل شهرداری امروز(شنبه، ۲۵ مرداد) در منزل تعدادی از آزادگان سرافراز حضور یافت و و با اهدای لوح تقدیر از صبر و مجاهدت آزادگان در زمان اسارت و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پس از بازگشت به وطن تجلیل کرد.

 

«جواد معیتی» در این دیدارها اظهارکرد: یکی از مسائل مهمی که نباید با گذشت زمان کمرنگ شود، درک فداکاری ها، رشادت ها و صبر و استقامت آزادگان دوران دفاع مقدس است که ولی نعمتان ما هستند.

 

شهردار بندر آستارا افزود: ملت ایران هیچگاه فداکاری و حماسه افرینی آزادگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس را فراموش نمی‌کند و همواره قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این اسوه‌های صبر و ایثار خواهند بود.

 

معیتی گفت: باید آزادگان را الگو واسوه خود در تمام مراحل زندگی قرار دهیم چرا که آنان جوانی و جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با صبر و مقاومت برای میهن اسلامی و هموطنان خود جانفشانی کرده‌اند.

 

گفتنی است، در پایان این دیدارها، آزادگان نیز به مرور خاطرات تلخ و شیرین دوران اسارت خود پرداختند و در پایان نیز با اهدا لوح و هدایایی از آزادگان و خانواده هایشان تجلیل و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار