کد خبر: ۸۸۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 15 August 2020

 

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لشت نشا- زیباکنار با حضور جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان رشت برگزار شد.
 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا زیباکنار با حضور جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان رشت در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا _ زیباکنار برگزار شد.

حجت الاسلام بزرگ زاده کارشناس امور فرهنگی این واحد دانشگاهی ضمن قدردانی از زحمات مسئول پیشین به ارائه گزارش عملکرد مشترک فرهنگی پرداخت و دفتر فرهنگ و بسیج دانشجویی را یک سنگر مقابله با جنگ نرم توصیف کرد و خواستار ادامه همکاری‌های مشترک در برنامه‌های آتی شد.

در این جلسه احمدزاده، معاون دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا_زیباکنار از همکاری و تعامل این دانشگاه با بسیج دانشجویی و حمایت از اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور و اربعین حسینی و همچنین گروه‌های جهادی سازندگی اشاره کرد.
در ادامه خسرو مرادی جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان به مشکلات مختلف نظام در زمینه‌های اقتصادی و نظام آموزش و پرورش پرداخت و خواستار ورود دانسجویان بسیجی جهت ارائه راهکار‌ها و کمک به برطرف کردن آن‌ها شد.
 
احمدزاده افزود: به استناد کلام مقام معظم رهبری که دانشگاه دستگاه انسان سازی است و همچنین فرمایش حضرت امام ره که دانشگاه مبدا تحولات است پرداخت و با توجه به فرمایش حضرت امام ره اگر تحولی قرار باشد صورت گیرد باید یک جمع تحول گرایی حضور داشته باشند.

وی در خاتمه بیان کرد: از آنجایی که دانشگاه آخرین مقطع تربیتی بوده و وظیفه بسیج نیز با توجه به اینکه هرکجا نیاز به کمک بوده حضور پیدا نموده از این حیث بسیج دانشجویی با مسئولیت دو چندان با محوریت تربیتی مسئله محوری فعالیت می‌نماید تا بتواند با کار‌های تشکیلاتی و سایر فعالیت‌های فرهنگی باعث رشد دانشجویان شود و از طرفی نیز با بررسی مشکلات و معضلات موجود در جامعه دانشجویان بسیجی با تشکیل هسته‌های مسئله محور با رصد، مطالعه و همفکری با برگزاری جلسات مطالبه گری با حضور مسئولین مرتبط مشکلات را بر طرف نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار