کد خبر: ۸۸۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 15 August 2020

سرپرست فرودگاه گیلان معرفی شد

رشت – ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان اعلام کرد: سید محسن میرحسینی به عنوان سرپرست اداره کل فرودگاه های استان گیلان منصوب شد.

سید رضا علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میرحسینی با ابلاغ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران جایگزین غلامرضا کریم آقایی شده است.

پیش از این غلامرضا کریم آقایی، مدیرکل فرودگاه گیلان بود که از این پس به عنوان مدیر کل فرودگاه های استان فارس فعالیت می کند.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ خورشیدی باز می‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران  و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید. فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و مساحت کل آن به ۲۲۰ هکتار می رسد؛ ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از آب های آزاد است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار