کد خبر: ۸۸۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 15 August 2020
 

مسئولان باشگاه داماش در صورت پیروزی این تیم برابر آلومینیوم اراک، به بازیکنان و اعضای تیمشان پاداش پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال فردا برگزار خواهد شد و ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات به مصاف حریفانشان خواهند رفت.  

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته پایانی، داماش گیلان میزبان آلومینیوم اراکی خواهد بود که با ۶۰ امتیاز و برحسب تفاضل گل بیشتر نسبت به مس کرمان در رده دوم قرار دارد. آلومینیوم اراک در صورت حفظ جایگاهش تا پایان هفته جاری، به لیگ برتر صعود خواهد کرد.  

طبق روال هر سال در هفته‌های پایانی لیگ یک، گمانه زنی در خصوص مسائلی مانند تبانی و زد و بند بیشتر می‌شود و نگرانی‌ها مبنی بر بروز رفتار‌های خارج از عُرف و منش ورزشی که معمولا ثابت هم نمی‌شوند، بیشتر می‌شود.

داماش گیلان اکنون با ۴۲ امتیاز در رده دوازدهم حضور دارد و جزو تیم‌هایی به شمار می‌رود که نه شانسی برای صعود دارند  و نه نگرانی بابت سقوط. به همین دلیل مسئولان باشگاه گیلانی برای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان تیمشان در آستانه بازی برابر آلومینیوم اراک، پاداش‌های ویژه‌ای تعیین کردند تا در صورت پیروزی برابر حریف مدعی خود، آن‌ها را به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت کنند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار