کد خبر: ۸۸۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 14 August 2020

مسمومیت ۲ نفر در حادثه نشت گاز کلر تصفیه خانه لاهیجان

تابناک/ رئیس اورژانس گیلان، از اعزام هفت تیم از فوریت های پزشکی در حادثه نشت گاز کلر در تصفیه خانه بازکیاگوراب لاهیجان خبر داد و گفت: دو نفر در اثر این حادثه مشکلات تنفسی پیدا کردند.

پیمان اسدی در جمع خبرنگاران از اعزام فوریت های پزشکی در حادثه نشت گاز کلر در تصفیه خانه بازکیاگوراب لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته در اثر نشت گاز کلر در تصفیه خانه مرکزی بازکیاگوراب در لاهیجان هفت تیم از فوریت های پزشکی به محل اعزام شده و در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور سریعا به اطلاع اورژانس ۱۱۵ گیلان رسید، تصریح کرد: دو نفر در اثر این حادثه مشکلات تنفسی پیدا کردند که توسط فوریت های پزشکی پس از انجام اقدامات درمانی لازم و اکسیژن درمانی به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان، خاطرنشان کرد: اورژانس ۱۱۵ گیلان از ابتدای اطلاع از این حادثه در محل حضور فعال داشت. همچنین یک نفر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ لاهیجان که حین انتقال یکی از مصدومین این حادثه دچار مشکلات تنفسی شده بود، هم اکنون در وضعیت مطلوب قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بر اثر نشت گاز کلر در مخزن تصفیه خانه آب بازکیاگوراب لاهیجان، کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان جاده آستانه اشرفیه به لاهیجان را بیش از یک ساعت به دلیل جلوگیری از انتشار گاز کلر بستند، اما این جاده هم اکنون باز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار