کد خبر: ۸۸۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ 14 August 2020

فروش خوب «خورشید نیمه‌شب» خانم نویسنده را به طمع انداخت

ایرنا نوشت: فروش بیش از یک میلیون نسخه از کتاب جدید مجموعه «گرگ و میش» (Twilight) در یک هفته، خالق این فانتزی را به نوشتن دستکم دو قسمت دیگر تشویق کرد.  

خورشید نیمه‌شب (Midnight Sun) جدیدترین کتاب از سری رمان‌های فانتزی- تخیلی گرگ و میش، پس از ۱۲ سال انتظار سرانجام هفته گذشته منتشر شد و در همین مدت کوتاه بیش از یک میلیون نسخه از آن در آمریکا به فروش رفت.

استفانی میر نویسنده آمریکایی خالق مجموعه فانتزی گرگ و میش در پی استقبال طرفداران از کتاب خورشید نیمه‌شب، اعلام کرد دستکم دو کتاب جدید درباره داستان بلا و ادوارد می‌نویسد.

خورشید نیمه‌شب برخلاف دیگر کتاب‌های سری گرگ و میش که از زبان بلا سوان روایت می‌شدند، این بار داستان را از زاویه دید ادوارد کالن خون‌آشام بازگو می‌کند.

تاکنون بیش از یک میلیون نسخه از این کتاب در آمریکا و ۶۲ هزار و ۴۶۰ جلد از آن در انگلیس به فروش رفته است. با وجود استقبال طرفداران، منتقدان اما بازخورد مثبتی نسبت به این رمان نداشتند. روزنامه ایندیپندنت از نگارش مضحک کتاب انتقاد کرد و مجله کرکاس ریویوز آن را یک نامه عاشقانه به طرفدارانی دانست که زیاده‌روی‌ها و گزافه‌گویی‌های آن را بخشیده و حتی از آن‌ لذت می‌برند. ‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار