مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط فرماندار شهرستان فومن با حضور حاج خلیل بهروزی فر و جمعی از اصحاب رسانه صبح پنج شنبه در محل فرمانداری فومن برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰ 13 August 2020

مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط  فرماندار شهرستان فومن 

مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط  فرماندار شهرستان فومن با حضور حاج خلیل بهروزی فر و جمعی از اصحاب رسانه صبح پنج شنبه در محل فرمانداری  فومن برگزار شد.مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط  فرماندار شهرستان فومن با حضور حاج خلیل بهروزی فر و جمعی از اصحاب رسانه صبح پنج شنبه در محل فرمانداری  فومن برگزار شد.
 محمد رضا محسنی ضمن تقدیر از خبرنگاران بابت اطلاع اطلاع رسانی اقدامات دولت و مجموعه اجرایی شهرستان فومن گفت: این روز فرصت مغتنمی برای بیان مشکلات جامعه خبرنگاران و انتقال ان به مسوولین است.
محسنی با اشاره به ظرفیت های خبرنگاران  شهرستان فومن در عرصه خبر گفت:  خبرنگاران متعهد با بیان مطالبات مردم  و تولید محتوای درست در راستای افزایش خدمات رسانی به مردم   گام بردارند.
 نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با تاکید بر اینکه خبرنگار باید  مطالب  درست را انعکاس دهد، افزود:  فعالیت در عرصه خبری نباید با  اغزاض سیاسی و شخصی پیوند بخورد.

 وی با بیان اینکه خبرنگاران در  مدیریت ستاد کرونا نقش بسزایی داشتند، افزود:  برگزاری 30 جلسه و اجرای سیصد مصوبه در ستاد مدیریت کرونا شهرستان فومن  عملکرد قابل قبولی از خود بجا گذاشت.
محسنی با بیان اینکه استان گیلان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه شهرستان فومن چند روزی است که در وضعیت زرد به سر می برد.

 فرماندار فومن از اغاز اجرای پروژه های  محرومیت زدایی ارتش برای هفته دولت در این شهرستان خبر داد  و گفت: بهره برداری از چندین واحد مسکونی ، درمانی نیز در دستور کار قرار گرفته است. 
محمد رضا محسنی عملکرد خبرنگاران را در افزایش امنیت روانی شهرستان فومن مطلوب دانست و از فعالین این عرصه تقدیر تشکر کرد.
در ادامه نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زنده نگهه داشتن یاد و خاطره شهدای  رسانه به ویژه شهید طارمی، خبرنگاری  را جز مشاغل سخت و پر خطر دانست  که در همه عرصه ها حضوری فعال دارند.
  وی با اشاره به اینکه شهدای رسانه در تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند  در مقابل زور تسلیم نخواهند شد، گفت:  نقد منصفانه در امر خبرنگاری  نشات گرفته از ایات الهی نسبت به متوالیان امور جامعه است که تاکید می کند نباید همیشه سکوت کرد.
 حاج خلیل بهروزی فر با بیان اینکه خبرنگاران  در راستای انعکاس عملکرد مدیران نقش بسزایی دارند، افزود:فعالیت دولت مردان با فعالیت  اصحاب رسانه به جامعه منتقل خواهد شد.
 نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  از اختصاص 24 میلیارد تومان  برای شبکه های ابرسانی در سه شهر غرب گیلان‌ خبر داد و افزود: 90 درصد این اعتبار برای شهرستان  های فومن و شفت تخصیص خواهد یافت. 
 وی در  انتها با بیان اینکه  ۹ میلیارد تومان اعتبار برای سد لاسک شهرستان شفت اختصاص یافته است ، تصریح کرد: در بخش مقدمات اجرای سد لاسک 2 میلیارد از این مبلغ در سال جاری هزینه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار